سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار ایلام از اقدامات فرمانده انتظامی استان ایلام در اربعین 97

استاندار ایلام با صدور پیامی، از اقدامات فرمانده انتظامی استان ایلام در راستای تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، استاندار ایلام با صدور پیامی، از اقدامات فرمانده انتظامی استان ایلام در راستای تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) قدردانی کرد.

در پیام مهندس قاسم سلیمانی دشتکی خطاب به سردار نورعلی یاری آمده است:

بی شک آئین پیاده روی اربعین سید و سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که مظهر لطف و احسان ، صبر و رضا و سرمایه شفاعت روز جزا و نشات گرفته از بازگشت قافله اسرا در اربعین آن حضرت در سال 61 هجری قمری به سرزمین کربلای معلی می باشد، تجلی عظمت سیاسی و اجتماعی جهان اسلام است.

اینک در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی ، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وتلاش های ارزنده دولت کریمه تدبیر و امید ، اهتمام و همدلی مسئولین و دست اندرکاران، به ویژه همکاری و محوریت مردم ، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع)با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت،عظمت، کرامت و امنیت برگزار گردید؛خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش های همه خادمین بویژه شخص جنابعالی و کلیه عوامل و دست اندرکاران؛به شکرانه توفیق و به پاس حمایت های بی دریغ و خدمت صادقانه و خالصانه شما سرور ارجمند در مراسم اربعین سال97 ، از آن خادم حسینی با اهدای این لوح سپاس و تقدیر می گردد و تندرستی و توفیقات روزافزون شما و همه را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام

انتهای پیام/ د

قدردانی استاندار از اقدامات فرمانده انتظامی استان ایلام 

برچسب ها: استانداری ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.