سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به فعالیت 11 هزار ورزشکار سازمان ‌یافته در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف از سنین نونهالان تا بزرگسالان و پیشکسوتان فعالیت دارند.

 وی با بیان اینکه ملایر مهد پرورش قهرمانان و ورزشکاران نام‌آوری در سطح کشور است و گفت: در سال‌های گذشته نام آوران زیادی  در رشته‌های مختلف ورزشی از این شهرستان در سطح میادین ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به موفقیت ورزشکاران ملایری در یک سال گذشته در میادین ملی و بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد:در راستای کسب این افتخارات اداره ورزش و جوانان ملایر همایش  تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی را روز 15 آذرماه برگزار می‌کند.

رضایی از برگزاری مراسم تجلیل از 70 نفر از قهرمانان ملی و بین‌المللی ملایر در 13 رشته خبر داد و تصریح کرد: این قهرمانان در رشته‌های پرورش اندام، اسکیت، بوکس، تیراندازی باکمان، دوومیدانی، کاراته، کشتی، باستانی، رزمی، وزنه‌برداری، ووشو، کبدی و همگانی بوده که از مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال در میادین ملی و بین‌المللی صاحب مدال و عنوان قهرمانی شده‌اند.

وی افزود: در این مراسم از خانواده معظم دو تن از شهدای ورزشکار، نخبگان فرهنگی، خیران ورزشی، فعالان فرهنگی، هیات‌های ورزشی برتر، خانواده پیشکسوتان مرحوم ورزشی و مربیان و حامیان برتر ورزشی و جمعاً 120 نفر از افتخارات ورزشی ملایر در این مراسم  تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ب

همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی ملایر برگزار می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.