سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود شرایط پروژه‌ها با خرید خدمات

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: اگر امکان خرید خدمات پروژه‌ها وجود داشته باشد قطعاً شرایط برای واگذاری پروژه‌ها بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام استان اظهار داشت: دو دسته پروژه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، دسته اول پروژه‌های مربوط به راهداری و دسته دیگری پروژه‌هایی مانند مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی است.

وی افزود: در رابطه با واگذاری پروژه‌های راه و شهرسازی موانعی در پیشبرد پروژه‌های اقتصادی وجود دارد ضمن اینکه بسیاری از پروژه‌ها اقتصادی نیستند و بنا به تکلیف حاکمیتی ورود پیدا می‌کنیم که اگر امکان خرید خدمات پروژه‌ها وجود داشته باشد قطعاً شرایط برای واگذاری پروژه‌ها نیز بهتر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به جز تعدادی از آزادراه‌ها مابقی پروژه‌های راهداری اگر خرید خدمتی در آن‌ها صورت نگیرد مقرون به صرفه نیستند و استقبالی از سوی بخش خصوصی برای واگذاری آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

محمدزاده تصریح کرد: در مناطق محروم دهیاری‌ها با توجه به اینکه ارزش افزوده در اختیار آن‌ها است می‌توانند ورود پیدا کنند هر چند که بخش خصوصی نیستند، اما بار بزرگی را از دوش دولت برمی‌د‌ارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.