سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای برگزاری امتحانات

مدیر آموزش و پرورش دزفول از برنامه ریزی برای  برگزاری بدون نقص امتحانات نوبت اول در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان برنامه مدونی را باید تنظیم کرد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن تعدادی از مدارس دوره دوم متوسطه این شهرستان در لیست مدارس لازم التوجه، نیاز است تا با تشکیل کارگروه های ویژه و متخصص، نسبت به ریشه یابی و علت کاهش میانگین نمرات دانش آموزان در برخی از مدارس هرچه سریعتر اقدام گردد.

جرجانی انجام بازدید های هدفمند از واحد های آموزشی را به صورت مستمر خواستار شد و عنوان کرد: باید با هماهنگی گروه های آموزشی  در دوره های مختلف تحصیلی بازدیدهای تخصصی از روند آموزش در مدارس صورت پذیرد.

وی بیان داشت: در روزهای 18 و 25 آذر ماه بازدید های دورهای با حضور کارشناسان استانی در مناطق صورت خواهد گرفت که کارشناسان ستادی و مدیران مدارس باید نسبت به ارایه مستندات خود بر اساس شاخص های ارسالی آمادگی لازم را داشته باشند.

 مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: شورای معاونین مهم ترین شورای درونی آموزش و پرورش است و باید با برنامه ریزی موضوعات شورای معاونین به بررسی و تحلیل عملکرد معاونت های مختلف گرایش پیدا کند.

وی گفت: در راستای ایجاد نظم و بهبود عملکرد سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان به مجموعه های ورزشی باید کارگروه ویژه ای با حضور کارشناسان مربوطه تشکیل گردد و نسبت به این امر نظارت قانونی داشته باشند.

انتهای پیام/م

لزوم تنظیم برنامه ها برای برپایی امتحانات نوبت اول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.