سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی کارگروه فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی خوزستان

اولین جلسه کارگروه فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی خوزستان در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی موسوی، مدیر مجمع فرهنگی دیجیتال خوزستان گفت: جلسات فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی از جمله جلسات خاص و اثرگزار در شورا هستند و کار در این حوزه بسیار مهم بوده و تاثیر و جریان‌سازی در جامعه نشات گرفته از این فضای مجازی است.

وی افزود: در حوزه‌های فرهنگی نیاز است کار بیشتری انجام شود و شیوه استفاده صحیح از فضای مجازی آموزش داده شود.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد، کارشناس رسانه و خانواده بیان داشت: افزایش سطح سواد رسانه‌ای و افزایش معنویت در نسل جوان و دانش‌آموز یرای مقابله با مشکلات موجود در فضاهای مجازی بسیار کاربردی و مهم است.

وی افزود: مدیران استانی باید آموزش‌های لازم در زمینه‌ سواد رسانه‌ای برای مقابله با مشکلات موجود در فضاهای مجازی را دیده باشند.

گفتنی است؛ اعضای کارگروه فضای محازی شورای فرهنگ عمومی استان ضمن بیان معضلات و مشکلات موجود در جامعه در بحث فضای مجازی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.

همچنین مقرر شد در جلسات آینده برنامه‌های پیشنهادی توسط اعضای کارگروه ساماندهی و پیگیری شود هم افزایی دستگاه‌هایی که در حوزه فضای مجازی فعالیت دارند در استان بیشتر شود.

انتهای پیام/م

لزوم آموزش نحوه استفاده از فضای مجازی در جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.