سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از ۲۰۰ دبیر در ۱۰ کارگاه دانش افزایی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از حضور ۲۰۵ دبیر پایه یازدهم و دوازدهم در ۱۰ کارگاه آموزشی تا پایان آبان ماه داد.

یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: در راستای به روزرسانی و ارتقاء سطح دانش دبیران کارگاه های دانش افزایی با محوریت نقد و بررسی کتب نونگاشت پایه دوازدهم و اصلاحات کتب پایه یازدهم از 20 مهرماه تا 30 آبان ماه در دبیرستان های شایستگان، هاجر و استعداهای درخشان شهید ناصری برگزار شد.

وی افزود: 205 دبیر مقطع متوسطه پایه های یازدهم و دوازدهم در کارگاه های آموزشی شیمی، ریاضی، عربی، جغرافیا، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، اقتصاد، فلسفه و منطق، کارآفرینی و زمین شناسی حضور یافتند.

قدری با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت آموزشی عنوان کرد: هدف از برگزاری کارگاه های دانش افزایی پیشرفت و ارتقاء علمی دبیران، افزایش مهارت های حرفه ای و تخصصی، تجزیه و تحلیل مباحث و مطالب کتب درسی، بحث، تبادل نظر و انتقال اطلاعات دبیران، آشنایی با دغدغه ها و مشکلات آموزشی و در نهایت ارائه راهکارهای کاربردی و مفید برای ارتقای کیفیت و بهبود فرآیند آموزشی دانش آموزان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: براساس نیازسنجی دبیران و برنامه ریزی های انجام شده کارگاه های آموزشی دروس مختلف در آذرماه نیز تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/م

دانش افزایی دبیران در کارگاه های آموزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.