سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدى در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح كرد؛

لزوم ایجاد محتوای آموزشی براى ارتقای علمی دانشجویان پزشکی

عضو انجمن پزشکان عمومی از لزوم ایجاد محتوای آموزشی براى ارتقای علمی دانشجویان پزشکی خبر داد.

محمد احمدی عضو انجمن پزشکان عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یکی از مشکلات امروز پزشکان عمومی این است که برخی از افراد در حرفه خود به طور رسمی مشغول به کار نبوده اما تقاضای شرکت در آزمون دستیاری و قبولی در این آزمون را دارند،  موضوعی که آنها را دچار مشکلات مالی و هزینه‌های گوناگون ناشی از زندگی می‌کند.

وی ادامه داد: اگر فارغ‌التحصیلان جوان رشته پزشکی عمومی به دنبال کار بروند ممکن است درصد قبولی آنها در آزمون دستیاری پایین آید و همین مسئله آنها را با مشکلاتی روبرو می‌کند.

وی اظهار کرد: در صورت قبولی داوطلبان و علاقمندان در رشته دستیاری آنان باید ضمن تحصیل کشیک‌های طولانی را گذرانده و همین مسئله باعث بروز کم‌خوابی شدید و تأثیر منفی بر روی مطالعه و پژوهش آنها در حوزه دستیاری و پزشکی می‌شود.

عضو انجمن پزشکان عمومی گفت: باید یک محتوای آموزشی خوب که به وسیله وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور حمایت شود، برای ارتقای سطح علمی دانشجویان حوزه دستیاری تولید شود و معتقدم در کلاس‌های درس رشته پزشکی دانشجویان باید بیشتر به بحث و تبادل نظر با استاد خود بپردازند و اینکه مطالبی را برای اولین بار آموزش ببینند مسئله‌ای درست نیست.

انتهای پیام/

لزوم افزایش بحث و تبادل نظر در کلاس‌های رشته پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.