سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه شهرداری منطقه یک به گزارش اخذ هزینه ده هزار تومانی پارکینگ در تجریش

روابط عمومی شهرداری منطقه یک اعلام کرد: پارکینگ همت ضلع جنوبی میدان تجریش و پارکینگ باهنر در ابتدای خیابان شهید باهنر توسط شرکت پیمانکاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیرو انتشار گزارش خبری به شماره 6743793 مورخ 97/09/06 با موضوع «تعزیرات به اخذ هزینه ده هزار تومانی پارکینگ در تجریش واکنش نشان داد»، روابط عمومی شهرداری منطقه یک شهرداری تهران جوابیه ای به گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسال نمود که متن آن به شرح زیر است:

«شهرداری منطقه یک مطابق روال قانونی،‌بهره‌برداری از پارکینگ همت ضلع جنوبی میدان تجریش و پارکینگ باهنر در ابتدای خیابان شهید باهنر را با برگزاری مزایده به شرکت برنده مزایده در قالب قرارداد واگذار نموده است که هم اکنون هر دو پارکینگ توسط شرکت پیمانکاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لازم به ذکر است مبنای تعرفه توقف خودرو،‌ تعرفه‌های مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و تجریش بوده و شهرداری منطقه یک و پیمانکار حق تعیین تعرفه جدید را نداشته  و محاسبه هزینه توقف خودروها صرفا بر اساس تعرفه‌های ابلاغی شورای اسلامی شهر می‌باشد. متاسفانه بنا به نظارت مستمر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه یک و گزارشات مکرر مردمی مبنی بر تخلفات پیمانکار در دریافت هزینه بهای چند برابری از شهروندان محترم شهرداری منطقه یک مطابق قرارداد فی مابین اقدام به صدور اخطاریه‌ها و تذکرات لازم به پیمانکار می‌نماید و در نهایت منجر به شکایت شرکت بهره بردار در مرجع قضایی گردیده است و در حال حاضر موضوع در حال رسیدگی و تصمیم در آن مرجع است.

لذا اساسا تعیین هر گونه تعرفه جدید از سوی شهرداری منطقه یک تکذیب و همانگونه که مکررا به پیمانکار اخطار داده شده است، بهره‌بردار مکلف به رعایت تعرفه‌های مصوب و ابلاغی شورای اسلامی شهر تهران است.


بیشتر بخوانید: واکنش تعزیرات به اخذ هزینه 10 هزار تومانی پارکینگ‌های شهرداری در تجریش


 در پایان امید است شکایت شهرداری منطقه یک و رسیدگی به موضوع در مراجع قضایی دغدغه شهروندان محترم و آن رسانه را به زودی مرتفع نماید.»

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار شهری ، تعزیرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.