سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الاخباریه: ترکیه اردوگاه جدیدی در نصیبین برای تروریست‌ها ایجاد کرده است

شبکه الاخباریه سوریه نوشت ترکیه در شهر مرزی نصیبین، اردوگاه جدیدی برای تروریست‌ها ساخته و شماری از تندرو‌ترین آن‌ها را از ادلب به این اردوگاه منتقل کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد: دستگاه اطلاعاتی ترکیه در حال انتقال تروریست‌ها به یک اردوگاه تازه تاسیس در شهر نصیبین این کشور است. این شهر به موازات شهر قامشلی سوریه قرار دارد.

یک کارشناس ترکیه‌ای گفت: ترکیه باید به دخالت در امور داخلی کشور‌های دیگر پایان دهد. این سیاست اشتباه به ضرر ترکیه است و وجهه آن را خراب می‌کند. آنکارا باید سیاست خارجی خود را در برابر کشور‌های عربی به ویژه همسایگان تغییر دهد زیرا این تغییر سیاست می‌تواند منطقه را از بحران نجات دهد و به مبارزه با تروریسم کمک کند.

الاخباریه ادامه داد: بیشتر این افراد مسلح که از ادلب به این اردوگاه تازه تاسیس منتقل شده اند اتباع کشور‌های منطقه ترکستان و قفقازند. این افراد برای دیگر تروریست‌ها دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنند تا آن‌ها را در زمانی مناسب به کشور‌های همسایه اعزام کنند.

کارشناس دیگری گفت: دخالت ترکیه در منطقه شرق فرات در سوریه اوضاع را پیچیده کرده است و راه حل بحران را از دسترس دور می‌کند. این دخالت فقط در صورتی مفید است که با هماهنگی دولت سوریه انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.