سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۸ ماهه نخست امسال؛

۵۲۶ مددجو در فارس خانه دار شدند/پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد تسهیلات به مددجویان

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در هشت ماهه نخست امسال هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد تعمیر، تکمیل و احداث‌شده است،

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: بیش از ۱۹ میلیارد ریال طی هشت ماهه نخست امسال، تسهیلات مسکن مدد جویی از صندوق امداد ولایت در راستای تامین مسکن مددجویان پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در این مدت، تعمیر، تکمیل و احداث‌شده است، اظهار کرد: ۹۷۹ مورد واحد مسکونی مددجویان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرارگرفته است و همچنین ۵۲۶ واحد جدید و مقاوم نیز برای خانوار‌های مددجوی روستایی و شهری ساخته و خریداری شد.

بذرافشان با یادآوری اینکه ۳۳۰ خانوار روستایی طی هشت ماهه نخست امسال صاحب‌خانه شدند، افزود: ۱۹۶ واحد شهری نیز به مددجویان ساکن شهر‌های این استان واگذارشده است.

وی در ادامه کل اعتبارت هزینه کرد مسکن مددجویی این نهاد را ۱۹۵ میلیارد ریال برشمرد و افزود: از این میزان ۱۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۴۲ میلیارد ریال نیز از محل صدقات هزینه شده است و سایر هزینه کرد اعتبارات نیز از محل کمک خیرین، زکات و تسهیلات صندوق ولایت تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به واحد‌های در حال ساخت مددجویان گفت: هم‌اکنون ۸۰ واحد مسکونی روستایی و ۶۰ واحد مسکونی شهری در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود در نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/م

خانه‌دارشدن ۵۲۶ خانوار مددجوی کمیته امداد فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.