سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین؛

روند صدور مجوز‌های سرمایه گذاری تسهیل شود

استاندار قزوین گفت: روند صدور مجوز‌ها و مقررات برای سرمایه گذاری در استان باید تسهیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان با تاکید بر تسهیل در روند صدور مجوز‌های سرمایه گذاری گفت: اهلیت سرمایه گذار باید در کارگروه‌های تخصصی اثبات شود و پروژه‌ها نیمه کاره رها نشود.

وی افزود: اختلاف نظر‌ها نباید به تهران ارجاع شود، اینجا هستیم که مشکلات را حل کنیم.

زاهدی با بیان اینکه بازارچه‌های بین راهی با رعایت قانون و حد فاصل توسعه یابد افزود: باید مراقب بود تا صدور مجوز‌های احداث مجتمع‌های بین راهی و طرح‌های صنعتی و کشاورزی در محور‌های مواصلاتی ، مردم را از طبیعت زیبای مسیر محروم نکند.

وی تصریح کرد: با نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت مجتمع‌های بین راهی باید اجرای طرح‌های جدید تسریع شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین هم گفت:کم کاری برخی مدیران در استان موجب شده است  روند تولید و اشتغال با مشکلات جدی مواجه شود و این رویکرد باید اصلاح شود.

منوچهر حبیبی در خصوص مشکللات یک واحد تولید کاغذ که به تازگی پس از تطعیلی دوباره راه اندازی شده است  گفت: این طرح برای ما مهم است، زیرا بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند، اما برخی مدیران همراهی نمی‌کنند.

وی افزود: به نظر می‌رسد برای برخی هیچ تفاوتی ندارد که تولید راه بیفتد و عده‌ای سر کار بروند و نگاه به اشتغال و تولید با این رویکرد در استان مشکل ساز است.

معاون اقتصادی استانداری  از مدیران استان خواست با تولید همراهی کنند تا در این شرایط ، فضای کسب و کار و اشتغال بیش از این سخت نشود.

انتهای پیام/

جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.