سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

مدارس استان سمنان در سفر رئیس جمهور تعطیل نیستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در روزهای حضور رئیس جمهور در استان طی هفته جاری مدارس تعطیل نبوده و تمام کلاس‌ها دایر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه همزمان با سفر روحانی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان، مدرسه‌های این استان تعطیل نمی‌شود، گفت: دانش آموزان نقاط مختلف به صورت داوطلبانه و خودجوش به استقبال رئیس جمهوری می‌روند و اجباری برای حضور دانش آموزان در آیین استقبال رئیس جمهوری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خانواده های دانش آموزان هم می توانند در روز استقبال از رئیس جمهوری حضور داشته باشند و بدون شک استقبال از فرزند استان سمنان پایه های نظام جمهوری اسلامی را محکم تر می کند، افزود: تمامی برنامه هایی که از سوی اداره کل آمورزش و پرورش استان برای استقبال از آقای روحانی تدارک دیده شده است جنبه داوطلبانه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری چهار طرح آموزشی در استان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

دستورانی ادامه داد: مدرسه خیرساز بختیاری در مسکن مهر سمنان از جمله طرح‌هایی است که با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری می‌رسد و سه طرح دیگر به صورت همزمان کلنگ زنی و بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام / گ

 

مدارس استان سمنان در سفر رئیس جمهور تعطیل نیستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.