سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۲۲ اکیپ راهداری به مسافران در جاده های خراسان شمالی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در طرح زمستانه امسال ۲۲ اکیپ راهداری برای خدمات رسانی به مسافران عبوری از استان سازماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد، محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان این که در طرح زمستانه امسال ۲۲ گروه راهداری برای خدمات رسانی به مسافران عبوری از استان سازماندهی می‌شوند، گفت: ۱۸ گشت راهداری بصورت شبانه روزی با استفاده از ۴۷ دستگاه نمک پاش برای خدمات زمستانی در استان آمادگی دارند.

وی افزود: ۲۶۸ دستگاه ناوگان فعال اعم از ناوگان سبک، نیمه سنگین و سنگین در اختیار راهداری استان است،.

مشتری گفت: ۲۱ گردنه در محور‌های خراسان شمالی به طول ۶۸۱ کیلومتر تحت پوشش خدمات راهداران است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه راهداران استان در ۲۱ راهدارخانه مستقر می‌شوند، افزود: مطابق هر سال، اکیپ‌های راهداری استان برای اجرای طرح زمستانه و خدمات رسانی به مسافران و خودرو‌های عبوری از استان سازماندهی می‌شوند و ناوگان راهداری هم برای برف روبی و پاکسازی جاده‌ها آماده خواهند شد.

وی در زمینه آمادگی راهداران استان و بررسی وضعیت ناوگان راهداری گفت: معاونت راهداری استان مکلف شده است نسبت به بررسی‌های فنی از ناوگان راهداری مبادرت داشته باشد و در صورت وجود نقص و یا ایراد، نسبت به رفع آن اقدام کند.

گفتنی است: هم اکنون خراسان شمالی دارای ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی است و طول راه‌های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که یک ممیز ۸ دهم از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / ب

استقرار راهداران خراسان شمالی در ۲۱ راهدارخانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.