سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی استاندار قزوین؛

عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات رضایت بخش نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: عملکرد بانک‌های استان در بخش دادن تسهیلات برای رفع موانع تولید رضایت بخش نیست و باید هرچه سریع‌تر این روند تغییر یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات برای رفع موانع تولید بسیار ضعیف عمل می‌کنند و اگر این روال ادامه داشته باشد از سوی دستگاه قضا علت آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای نجات تولید و اشتغال با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور باید همه دست به دست هم دهند تا وضعیت اشتغال و تولید کنونی را ثابت نگاه داریم.

حبیبی در ادامه قوه اقتصادی مردم را وابسته به بانک‌ها دانست و یادآور شد: هر نوع کوتاهی در پرداخت تسهیلات برای رونق اقتصادی و حل مشکلات مردم پذیرفتنی نیست.

معاون هماهنگی امور اقاصادی استاندار قزوین تاکید کرد: از این جلسه به بعد تمامی مدیران بانکی و دستگاه‌های ذیربط در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به صورت هفتگی ضمن ارایه گزارش عملکرد حوزه خود، به صورت درصدی آمار‌های خود را به این ستاد اعلام کنند.

به گفته این مسئول اقتصادی، تمام پرونده‌های بلاتکلیف در سیستم بانکی استان باید تا ۲ هفته دیگر تعیین و تکلیف شوند تا با رفع مشکلات کنونی بتوانیم چرخه تولید را حفظ کنیم.

حبیبی با اشاره به راه‌های مختلف در رفع مشکلات تولید استان، اظهار داشت: بهترین راه، روشن شدن تکلیف واحد‌های متقاضی تسهیلات است که با تشکیل جلسات سه جانبه بانک ها، دستگاه مربوطه و شخص متقاضی وام باید مورد رسیدگی قرار گیرد و در نهایت نیز پرونده را به دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید ارجاع دهند.

وی گفت: همه مسئولان بانکی و دولتی باید از حالت انفعال خارج شوند و به طور جدی و فعال ضمن رسیدگی به امور اقتصادی جامعه، قزوین را همانند سال گذشته به جهت دریافت تسهیلات رفع موانع تولید در جایگاه سوم کشور قرار دهند.

انتهای پیام/

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.