سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین نمایشگاه کتاب در مهاباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت:سومین نمایشگاه بزرگ کتاب امروز یکشنبه با حضور ناشران مطرح کشور در نگارخانه تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: در این نمایشگاه بیش از 10 هزار جلد کتاب در 2 هزار عنوان برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

مرادی افزود: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع های تاریخ و ادبیات ایران، تاریخ بومی و محلی، فلسفه، دین، هنر، فرهنگ و دایره المعارف داستان و رمان با 15 درصد تخفیف به علاقه مندان و دوستداران کتاب عرضه شده است.

وی نمایشگاه کتاب را یک رویداد فرهنگی دانست و اضافه کرد: افزایش میزان مطالعه و گرایش به کتاب از اولویت های نهاد کتابخانه های عمومی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت:  این شهرستان یکی از شهرهای فرهنگی جنوب آذربایجان غربی است که سابقه شهر خلاق در امر کتابخوانی را در سال گذشته کسب کرده است.

مرادی با اشاره به این که امسال سال خوبی برای حوزه کتاب مهاباد بود، اضافه کرد: تعداد کتاب های رونمایی شده امسال 30 کتاب، که در مقایسه با سال قبل 2 برابر افزایش یافته است.

 وی ادامه داد: امسال همچنین دوره های آموزشی برای مربیان 40 باشگاه کتابخوانی در این شهرستان برگزار و با استقبال گسترده ای مواجه شده است.

 این نمایشگاه از امروز تا 30 آذرماه برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در نگارخانه تالار وحدت دایر است.

انتهای پیام/ج

برگزاری سومین نمایشگاه کتاب در مهاباد

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.