سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل؛

پرداخت فاز نخست تسهیلات اشتغال روستایی در استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از جذب و پرداخت فاز نخست تسهیلات اشتغال روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه نشست احزاب با استاندار اردبیل با اشاره به اینکه فاز نخست تسهیلات اشتغال روستایی جذب و پرداخت شده است، تصریح کرد: مرحله دوم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به زودی جذب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عمده تسهیلات ارائه شده اشتغال روستایی در استان اردبیل به طرح های ایجادی است افزود: کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل با بررسی دقیق طرح های اشتغالزا مانع از انحراف این تسهیلات از رویکرد اصلی خود شده است.

دبیرکارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل گفت: دبیرخانه این کارگروه با دقت بسیار بالا در اعطای تسهیلات حداکثر تلاش خود را جهت هدر رفت بیت المال انجام داده است.

رحیمی اشتغال را تابعی متغییر دانست و بیان کرد: اشتغال تابع مسقیمی از امنیت، اقتصاد و غیره می باشد که تاثیر این عوامل سهم به سزایی در تحقق رشد اشتغال دارد.

استاندار اردبیل نیز در این جلسه افزود: تمامی تلاش خود را جهت جذب و رفع موانع سرمایه گذاری در استان اردبیل انجام می دهیم.

بهنام جو با قدردانی از زحمات مدیران اجرایی، اظهار داشت: تمامی فعالیت ها و پیگیری های انجام شده با همکاری و پیگیری مجموعه استانداری و مدیران اجرایی کل می باشد.

وی با اشاره به اینکه احزاب در تحقق دموکراسی نقش مهمی دارند گفت: از پیشنهادات احزاب جهت رشد و توسعه استان استفاده می کنیم.

انتهای پیام/ح

احزاب در تحقق دموکراسی نقش مهمی دارند

برچسب ها: اشتغال ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.