سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممبینی: مسائل اقتصادی، از چالش های فوتبال کشورمان است/ آدیداس خواهان لغو قراداد است

مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: مسائل اقتصادی و بازاریابی یکی از چالش های فوتبال کشورمان است، به همین علت کارگاه بازاریابی فوتبال را برگزار کردیم.

هدایت ممبینی مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برگزاری کارگاه بازاریابی فوتبال در مرکز ملی این رشته درباره این کارگاه گفت: به علت ضرورتی که امروز فوتبال دارد و مسائل اقتصادی و بازاریابی که یکی از چالش های فوتبال کشورمان است، فیفا و ای اف سی برای بازاریابی برنامه ریزی و زیرساخت هایی را تعیین کرده است و نحوه ی در آمد سازی باشگاه ها یکی از این موارد است. به همین علت اولین کارگاه بازاریابی فوتبال را برگزار کردیم و به دنبال این هستیم فوتبال کشورمان را به یک سیستم بازاریابی مشخص مجهز کنیم.

 

ما جزو کشورهایی هستیم که فوتبالمان می تواند روی پای خودش بیاستد

او ادامه داد: بازار فوتبال کشور ما پتانسیل خوبی دارد و ما جزو کشورهایی هستیم که فوتبالمان می تواند روی پای خودش بیاستد. در فوتبال دنیا خیلی از مسائل تعریف شده است و فوتبال ما نیز گام به گام باید این مسیر را طی کند. در کشور ما هنوز بحث کپی رایت به طور کامل اجرا نمی شود و همینطور درمسائل مربوط به تبلیغات و نحوه بازاریابی مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود و ما برای این اتفاق در حال فعالیت هستیم.

ممبینی در مورد رفع این مشکلات در فوتبال دنیا گفت: همه جای دنیا وقتی که فوتبال را آغاز کرده اند این مشکلات وجود داشته است و به مرور رفع شده اند.

تمام مشکلات را نمی توان بر گردن مدیران گذاشت

او ادامه داد: مشکلات مالی باشگاه ها را نباید تماما بر گردن مدیران فوتبالی کشورمان انداخت. مشکلات زیادی در مسیر درآمد سازی وجود دارد و گاهی اوقات دست مدیران نیز بسته است. ما هنوز در بحث بلیط فروشی مشکلات خاص خودمان را در کشورمان داریم که نیاز به بروز رسانی دارد.

ممبینی در مورد تبلیغات محیطی گفت: ما راه جدیدی را در پیش گرفتیم و امسال تبلیغات محیطی را به سازمان لیگ واگذار کردیم. امیدواریم تبلیغات محیطی نسبت به سالهای قبل شرایط بهتری پیدا کند. بازاریابی در کشورمان نسبت به آغاز فوتبالمان دیر فعالیت خود را آغاز کرده است.

هم باید به قوانین احترام بگذاریم و هم منافع ملی را در نظر بگیریم

او در مورد قانون بازنشستگی و اجرای آن گفت: در فدراسیون ما باید به قوانین کشورمان احترام بگذاریم. تعاملی شکل گرفته است تا قوانین مجلس شورای اسلامی اجرای شود. قوانین خوبی که به کمک آنها جا برای جوانان بازتر می شود و امیدواریم در این میان نیز منافع فوتبال کشورمان نیز حفظ شود.

ممبینی ادامه داد: باید صبر کنیم تا زمان موعود فرا برسد و تصمیم درستی که در آن منافع ملی فوتبال کشورمان حفظ می شود و قوانین کشورمان نیز اجرایی خواهد شد گرفته شود. در نهایت باید تصمیمی گرفته شود که در آن قوانین داخلی و همینطور بین امللی رعایت شود و منافع ملی کشورمان نیز حفظ شود.

زمان برگزاری مجمع هنوز مشخص نشده است

او درمورد زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال گفت: هنوز تاریخی برای برگزاری مجمع انتخاب نشده است. ما فردا جلسه هیئت رئیسه را برگزار خواهیم کرد، اگر قرار باشد زمانی برای بر گزاری مجمع انتخاب شود این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

آدیداس به دنبال لغو قراردادش است

ممبینی در مورد قرارداد  فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس گفت: قرارداد ما با شرکت آدیداس یک ساله است، این شرکت بیان کرده است با توجه به مشکلاتی که وجود دارد با اینکه پایبند بودن بر قراداد هایش برایش مهم است اما تصمیم  دارد این قرارداد لغو شود. ما با توجه به درخواست کادر فنی در جام ملتهای آسیا لباس آدیداس خواهیم پوشید.

تا زمانی که یک انسان قضاوت می کند اشتباهات داوری وجود خواهد داشت

او در مورد بیانیه ی باشگاه نساجی مبنی براینکه اصفهانیان رئیس کمیته داوران عملکرد ضعیفی داشته است و ممبینی باید جایگزین او شود گفت: اصفهانیان نیز زحمت خود را می کشد. او از داوران خوش نام بین المللی بوده و عضو هیئت رئیسه است. من نیز هر کمکی از دستم بر  بیاید با توجه به اینکه تخصصم داوری بوده است انجام خواهیم داد. اما به هر حال مشکلات داوری همه جا وجود دارد و تا زمانی که انسان قضاوت می کند این اشتباهات باقی خواهند بود. برای داوران کلاس های آموزشی تدارک دیده ایم وسعی می کنیم با نظارتی که روی آنها داریم باشگاه ها کمتر آسیب ببینند.


بیشتر بخوانید:

برگزاری کارگاه بازاریابی فوتبال در مرکز ملی این رشته

پیام رئیس فدراسیون فوتبال پس از خداحافظی حسینی از تیم ملی

دیدار مهدی تاج و گرشاسبی در فدراسیون فوتبال


انتهای پیام/

صحبت های ممبینی درمورد کارگاه بازاریابی فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.