سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر مشهد:

وزارت کشور باید سوابق شهردار منتخب مشهد را بررسی کند/حمایت همه جانبه شورای شهر مشهد از شهردار منتخب

عضو شورای شهر مشهد گفت: سوابق شهردار منتخب مشهد به وزارت کشور داده شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، پس از انتخاب کلایی به عنوان شهردار منتخب مشهد ،  شنیده ها حاکی از این موضوع بود که مجموع سوابق اجرایی وی کمتر از ۳ سال است و به همین علت برخی ها در حال رایزنی با وزیر کشور  برای تایید حکم کلایی به عنوان شهرداری مشهد هستند.

 شهناز رمارم عضو شورای شهر مشهد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد   با اشاره به اینکه آیا سوابق مدیریت اجرایی شهردار منتخب مشهد کمتر از ٣ سال است گفت: سوابق شهردار منتخب مشهد به وزارت کشور داده شده است و آن‌ها تصمیم گیرنده هستند که این موضوع درست است یا نه؟

وى تصریح کرد:وی رای کامل را در صحن علنی شورای شهر مشهدبه دست آورده  و همه اعضای شورای شهر از وی حمایت می‌کنیم تا   کلایی  حکم شهردار مشهد را بگیرد.

مسعود ریاضی هم یکی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد در ارتباط با اینکه فاکتور‌های در نظر گرفته شده برای شهردار مشهد چه چیزهایی است گفت:شناخت کامل شهر مشهد از همه لحاظ ، شناخت مسئولیت در شهرداری ، جوان و سلامت بودن و سوابق مدیریت فاکتور‌هایی بود که برای انتخاب شهردار در نظر گرفته شد.

وى تصریح کرد:در ارتباط با سوابق مدیریتی کلایی، چون وی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا رادارد  و کاندید phd است مشکلی برای سوابق وی  وجود ندارد.

انتهای پیام//ا.آ
 

شورای شهر مشهد در حال رایزنی با وزیر کشور برای صدور حکم شهردار  مشهد است

برچسب ها: شهردای ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.