سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان نقش اثر گذاری در ارتقا سلامت دارند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید برای ارتقا سلامت در جامعه فرهنگ بهداشت را از همان کودکی در بین خانواده ها نهادینه کنیم و در این میان دانش آموزان نقش اثر گذاری دارند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سلمان محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  از آغاز اجرای طرح سفیران سلامت در استان خبر داد و  گفت:سفیران سلامت، فرهنگ‌سازان ترویج بهداشت و پیشگیری از بیماری هستند؛ بنابراین نقش مهم و اثرگذاری در مدرسه و جامعه برعهده دارند که باید به آن، توجه ویژه شود.

وی سفیران سلامت را نماینده‌ سلامت و تندرستی در مدرسه دانست و افزود: سفیران سلامت، باید حق سلامت را در مدرسه ادا کرده و مسائل مربوط به سلامت را به هم‌کلاسی، معلمان، خانواده و شهروندان انتقال دهند رعایت بهداشت فردی و محیط و نیز تذکر رعایت آن به دیگران را از جمله وظایف خطیر سفیران بهداشت و سلامت است.

محمدی بیان کرد: انجام تلاش وافر برای حفظ سلامت در عرصه‌ی روحی، روانی و جسمی بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از بسترهای رسیدن به سلامت مستمر، کار پژوهشی در این زمینه است و دانش‌آموزانی که در حوزه‌ی سلامت فعال‌اند، سفیرانی هستند که کارکرد دانش‌آموزان مدرسه، خانه و شهر را می‌توانند به‌عنوان یک شهروند مطلوب در حوزه سلامت، بهبود ببخشند.

انتهای  پیام/ز

 

سفیران سلامت، باید حق سلامت را در مدرسه ادا کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.