سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بسیج اساتید کشور:

نفت برای آمریکا مهم است و ما باید از آن عبور کنیم/ انقلاب را با نفت نمی‌توان گسترش داد

زارعی گفت: در حال حاضر بدون تولید ارزش افزوده از نفت استفاده می‌کنیم، اما زمان آن رسیده است برای آینده‌ای بهتر از نفت عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی زارعی رئیس بسیج اساتید کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک معاونت علمی و فناوری و سازمان بسیج اساتید کشور در راستای کمک به شکل‌گیری زیست بوم کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان که امروز در معاونت علمی برگزار شد، درباره تفکر بسیج و اقتصاد دانش بنیان گفت: معاونت به سمت عبور از اقتصاد نفتی و حرکت به سمت دانش حرکت می‌کند و معنای آن این است که انقلاب را با نفت نمی‌توان گسترش داد.

رئیس بسیج اساتید کشور ادامه داد: این کار در زمان پهلوی آغاز شد و امروز انقلاب در آستانه ۴۰ سالگی به دنبال دور زدن مردم و دور کردن آنها از اداره کشور نیست.

زارعی با بیان اینکه آمریکا در ادبیات سیاسی خود از بحث‌های تفننی استفاده می‌کند، گفت: آمریکا همواره در صحبت‌های خود می‌گوید با مردم کاری نداریم اما در واقع با جغرافیای ایران مشکل دارد.

وی با اشاره به سیاست آمریکا اظهار کرد : برای آمریکا نفت مهم است و ما باید از نفت عبور کنیم.

رئیس بسیج اساتید کشور درباره انقلاب ایران گفت: ما بدون تولید ارزش افزوده از نفت استفاده می‌کنیم اما امروز زمان آن رسیده است برای آینده‌ بهتر از نفت عبور کنیم.

زارعی با اشاره به اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: به کمک بسیج اساتید و معاونت با نگاه رسیدن به دانشگاه اجتماعی به دنبال قرار دادن ایده‌های معاونت و دانش در ۷۲۰ پایگاه بسیج اساتید است.

وی ادامه داد: بسیج اساتید اندیشکده‌های راهبردی مسئله محور دارد و تلاش می‌کنیم که در این جلسه فناوری جدیدی خلق شود و به دنبال رونمایی از فناوری جدیدی برای روایت گری فتوحات جدید علمی است.

رئیس بسیج اساتید کشور با اشاره به فناوری‌های روز گفت: برای آشنایی نخبگان با افق‌های پیشرفت به دنبال قرار دادن ایده‌های جدید فناوری در آستانه ۴۰ سالگی است.

انتهای پیام/

کمک به شکل گیری زیست بوم کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.