سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور استان های دفتر رئیس جمهوری در بسطام خبرداد؛

سرمایه گذاری ۳۲ هزار میلیارد ریالی در استان سمنان

معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر رئیس جمهوری گفت: ۳۲ هزار میلیارد ریال تفاهم سرمایه گذاری در استان سمنان انجام شده که جزئیات آن در سفر رییس جمهوری اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر احمدی معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر رئیس جمهوری در جمع موثرین بخش بسطام گفت: نظام اسلامی متعلق به مردم است و برای داشتن توفیق خدمتگزاری به مردم باید خدا را شکر کرد.

وی تأکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری همه بوده و مصادره وی به نفع حزب یا گروهی خاص کاری نادرست است.

معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر رئیس جمهوری اضافه کرد: ترامپ فکر می کند می تواند ملت ایران را در برابر دولت قرار دهد اما مردم با استقبال پرشور خود نشان می دهند او نیز مانند دیگر روسای جمهور آمریکا اشتباه می کند.

وی یادآور شد: بنابه توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولان در بین مردم، علاوه بر افزایش حضور وزیران در استان ها، رئیس جمهوری نیز دور دوم سفرهای خود را آغاز کرده و این بار ارتباط خود را از مراکز استان ها فراتر برده و به دیگر شهرستان ها هم سفر می کند.

احمدی افزود: دشمنان با فعالیت گسترده رسانه ای و تبلیغ منفی می خواهند در کشور اختلاف افکنی کنند و این بار مردم شاهرود به نمایندگی از همه مردم ایران مشت محکمی بر دهان استکبار می کوبند.

انتهای پیام / گ

۳۲ هزار میلیارد ریال در استان سمنان سرمایه گذاری می‌شود

برچسب ها: حسن روحانی ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.