سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۳۳۰ مددجوی استان قزوین از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت:در نیمه نخست امسال بیش از ۳۳۰ مددجوی این نهاد که در مناطق محروم ساکن هستند از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  سید مرتضی دهقانی حسین آبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: درشش ماه نخست امسال بیش از ۳۳۰ نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های تابلو فرش، پرورش ماهی، خیاطی، چرم دوزی، رایانه و آرایشگری برای اشتغال و خودکفایی بهره‌مند شدند.

دهقانی حسین آبادی افزود: ۱۲۹ نفر از افراد آموزش دیده در مناطق محروم، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد هستند.

وی اضافه کرد: دادن بسته تشویقی و حمایتی ویژه کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال زایی می‌کنند رویکردی است که با جدیت دنبال می‌شود و هر کارفرما می‌تواند به ازای اشتغال هر مددجو ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کند.

دهقانی حسین آبادی توضیح داد: کمیته امداد برای دو سال، حق بیمه کارفرما را برای مددجویان بکارگیری شده پرداخت می‌کند که این امر پیش از این تنها برای واحد‌های تولیدی بود، ولی در حال حاضر واحد‌های کوچک تولیدی و حتی مغازه‌ها نیز برای بیمه مددجویان بکارگیری شده از این تسهیلات بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

برگزاری کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای برایی مددجویان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.