سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد:

در کنار مسؤولیت اقتصادی، خدمات اجتماعی را هم مهم بدانیم

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: ما باید در کنار مسؤولیت اقتصادی، خدمات اجتماعی را هم مهم بدانیم و مسؤولیت اقتصادی را به عنوان اهرمی برای حل مسائل اجتماعی به کار ببندیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،غلامحسین شافعی شامگاه شنبه در آئین ۳۵ سالگی تاسیس اتاق بازرگانی کاشان ضمن تشکر از برگزاری چنین مراسمی گفت: هر انسان یک سرمایه است و انسان‌ها همچون الماس‌های نتراشیده‌ای هستند که مدیران باید آن‌ها را جلا دهند و فرصت برای رشد و ترقی آن‌ها ایجاد کنند.

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به این سوال که چرا بعضی افراد در تاریخ ماندگار می‌شوند اظهار کرد: در این عرصه کسانی ماندگار می‌شوند و نامشان در تاریخ ثبت می‌شود که در کنار معیشت، فضیلت را هم داشته باشند و در کنار ماده، معنا را هم دریابند.

وی با اشاره به مسؤولیت اجتماعی صنعتگران افزود: ما باید در کنار مسؤولیت اقتصادی، خدمات اجتماعی را هم مهم بدانیم و مسؤولیت اقتصادی را به عنوان اهرمی برای حل مسائل اجتماعی به کار ببندیم.

انتهای پیام/ز

در کنار مسؤولیت اقتصادی، خدمات اجتماعی را هم مهم بدانیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شرافت
۰۶:۳۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
همیاری ومشارکت وهم اندیشی متخصصین ودانشمندان ایرانیان مقیم سراسر جهان با داخل کشور از طریق پدران ومادران وبستر سازی توسط بین بخشی دولت نیازمند است