سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

باغ اردوگاه خاتون کمبود خدمات فرهنگی در حوزه بانوان را تامین کرد/رویکرد آستان قدس رضوی خدمت به مردم است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت:باغ اردوگاه خاتون در موقوفات آستان قدس رضوی کمبود خدمات فرهنگی در حوزه بانوان را تامین کرد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: موقوفات آستان قدس رضوی هم در مسیر درخواست واقفان و هم برای خدمت رسانی به مردم استفاده می‌شود. موقوفات به جز نیت وقف تنها در مسیری می‌تواند استفاده شود که منافع وقف توسعه یابد.

وی تصریح کرد: در گذشته رویکرد استفاده از موقوفات آستان قدس رضوی تنها اقتصادی بود و خدمات فرهنگی موقوفات مد نظر نبود، اما خوشبتانه رویکرد آستان قدس رضوی برای خدمت به مردم تغییر کرده است.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آستان قدس رضوی هم اکنون به عنوان یک مجموعه فرهنگی در میان مردم و کشور‌های جهان اسلام شناخته می‌شود و به همین علت انگیزه مردم برای وقف اموال خودشان افزایش یافته است.

پژمانفر با اشاره به اینکه موقوفات آستان قدس کمبود خدمات فرهنگی در حوزه بانوان را تامین کرده است،افزود: ایجاد محیط ویژه برای فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی بانوان اقدامی بسیار ارزشمند است و امیدواریم خدمات بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

موقوفات آستان قدس رضوی در مسیر خدمت رسانی به مردم استفاده می‌شود

برچسب ها: وقف ، آستان قدس رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.