سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی:

آمریکا به جای تهدید ایران، آتش کالیفرنیا را خاموش کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به جای تهدید به افکندن سایه جنگ بر سر ایران، آتش سوزی‌های اخیر جنگل‌های کالیفرنیا را خاموش کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمدرضا نقدی روز شنبه در همایش نکوداشت چهل سالگی انقلاب با موضوع تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در گرگان اظهار داشت: در شرایطی که آمریکا به بن بست رسیده و از حل مشکلات پیش پا افتاده داخلی خود ناتوان است، ترامپ مدعی تغییر اقتصاد علمی این کشور است.

وی بیان کرد: آمریکا به جای روی آوردن به صنایع درجه یک و بزرگ، به سمت صنایع درجه چندم رفته و با این کار حاکمیت لیبرالیسم و دموکراسی را لگدمال کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از نمونه‌های عجز آمریکا، ناتوانی در خاموش کردن آتش سوزی جنگل کالیفرنیا به عنوان یکی از شهر‌های مهم و از جمله مراکز استراتژیک این کشور است.

سردار نقدی ادامه داد: حریق اول که چندی قبل رخ داد را بارش باران خاموش کرد، اما آتش سوزی بعدی که هزاران نفر را بی خانمان و صد‌ها نفر را ناپدید کرد همچنان ادامه دارد و آن‌ها هنوز موفق به مهار آن نشدند.

وی گفت: ترامپ چندی قبل مدعی شد که سایه جنگ آمریکا بر سر ایران است، اما بهتر است آقای ترامپ این سایه را بردارد و آتش جنگل‌های کالیفرنیا را خاموش کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به گرانی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد ما را با مسایل دم دستی مثل گرانی و پرونده‌های فساد سرگرم کند و این انقلاب با عظمت را از بین ببرد.

سردار نقدی اظهار داشت: بر خلاف آنچه که عده‌ای در بوق و کرنا کرده و آن را فریاد می‌زنند، گرانی‌های اخیر کشور ارتباطی به انقلاب اسلامی ندارد.

وی گفت: مشکل اقتصادی فعلی و گرانی‌های اخیر کشور، ساده‌ترین مشکل در تاریخ است که استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی این نارسایی‌ها را از میان خواهد برد.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در کشور آزادی داریم، اما گاهی ممکن است در رای دادن اشتباه کنیم که این اشکالات به معنای ایراد انقلاب نیست و نباید آن را به حساب جمهوری اسلامی نوشت.

وی افزود: ایران به برکت جمهوری اسلامی از کشوری که پیش از انقلاب وارد کننده تخم مرغ و شلنگ بود به یکی از قدرت‌های برتر منطقه و جهان تبدیل شده و پیشرفت‌های فراوانی در تولید علم، دانش و فناوری به دست آورده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: صعود ۷۹ پله‌ای در رشد شاخص‌های سلامت و بهداشت، واگذاری مسوولیت‌های مهم به بانوان، قرار گرفتن در میان ۱۰ کشور برتر فضانوردی جهان و افزایش چاپ کتاب از ۱۱ هزار عنوان در دوره پهلوی به ۱۰۷ هزار عنوان، فقط نمونه‌ای از پیشرفت‌های ایران در ۴۰ سال اخیر است.

سردار نقدی گفت: در میان انقلاب‌های جهان، هیچ انقلابی پایدارتر و استوارتر از نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی بیان کرد: ایران با سابقه روشن تاریخی، چند هزار سال اسیر شاهان، ستمگران و حکام دیکتاتور بود، اما برخی‌ها به جنایت‌های شاهان افتخار کرده و از آنان به عنوان محور تاریخ ایران نام می‌برند.

انتهای پیام/ز

سردار محمدرضا نقدی در گرگان

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.