سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم/ مک‌درموت را نمی‌شناسم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه بدی از مسابقه با ذوب آهن دارم و بازی‌های سختی مقابل آن‌ها انجام داده ایم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در حاشیه تمرین امروز (شنبه) سرخپوشان در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیم بیان کرد: ابتدا باید اعلام کنم که فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰، در محل باشگاه نشست مطبوعاتی سید جلال حسینی برگزار خواهد شد.

تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم

او در مورد دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از هر چیزی باید مقابل ذوب آهن بازی کنیم. تجربه بدی از مسابقه با این تیم دارم و بازی‌های سختی مقابل آن‌ها انجام داده ام. ذوب آهن مربی خود را عوض کرده که یک نکته مثبت برای آن‌ها است و امتیازی که رو در روی فولاد گرفتند به آن‌ها انگیزه داده است. مثل همه بازی‌ها برابر آن‌ها بازی سختی داریم و مطمئن هستیم که ذوب آهن برای سپاهان بازی نمی‌کند و برای امتیازات خودش و هوادارانش بازی می‌کند.

استقلال، سپاهان و تراکتورسازی، بزرگترین رقیبای ما هستند

برانکو ادامه داد: قبلا هم گفته بودیم، بزرگ‌ترین رقیبان ما، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هستند و البته پدیده هم بین آن‌ها قرار گرفته است. بازی دیروز نشان داد که با لیاقت در صدر جدول هستند و عالی بازی می‌کنند. یحیی یک تیم خیلی خوبی جمع کرده و به خوبی آن‌ها را رهبری می‌کند.

هدف ما سومین قهرمانی در لیگ برتر است

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: من به آن‌ها تبریک می‌گویم. هدف ما این است که برای سومین بار قهرمان شویم و می‌خواهیم نیم فصل را با بیش‌ترین امتیاز ممکن به پایان برسانیم. همانطور که می‌دانید، به احتمال زیاد ۴ بازیکن (حسین ماهینی، محمد انصاری، سیامک نعمتی و شایان مصلح) را در این بازی در اختیار نخواهیم داشت.

انتظار داریم ماهینی تا عید نوروز بازگردد

سرمربی پرسپولیس درباره فهرست بازیکنان مدنظرش برای تعطیلات نیم فصل و جذب احتمالی مهرداد محمدی بیان کرد: ۶ ماه پیش با ۴ بازیکن (سروش رفیعی - مهدی شیری - مهدی شریفی و مهدی ترابی) توافق کردیم و نگاه می‌کنیم که ببینیم نیاز باشگاه چیست. به خصوص پس از مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی که البته انصاری را تا پایان فصل از دست دادیم، اما انتظار داریم ماهینی تا عید برگردد و می‌تواند بازی کند، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و انتظار داریم تا ۳ ماه دیگر بازگردد.

مک درموت را نمی‌شناسم

وی در مورد پست اینستاگرامی مک درموت، دستیار ایرلندی کی روش اظهار کرد: کدام شخص؟ چه کسی را می‌گویید؟ سپس خبرنگاران نام مک درموت را به او گفتند و برانکو اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که او را نمی‌شناسد.

سپس سرمربی کروات پرسپولیس در پایان گفت: من یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارم که مرا دنبال می‌کنند و نمی‌توانم همه آن‌ها را بخوانم و ببینم چه کسی چه چیزی نوشته است. خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - ماشین سازی صفر / رستگاری شاگردان برانکو در واپسین ثانیه‌ها + فیلم

برانکو: به بازیکنان و هوادارانمان افتخار می‌کنیم/ می خواهیم با نتایج بهتر نیم فصل را به پایان برسانیم

خداحافظی کاپیتان پرسپولیس از بازی‌های ملی


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم پیش از بازی با ذوب آهن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.