سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

سرمایه گذاری و اشتغال، کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاری، اشتغال و توسعه استان کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو که در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سخن می‌گفت، ادامه داد:اقدامات ارزشمندی در جهت کاهش فرایند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان  انجام گرفته است اما باید این روند ادامه داشته باشد تا به نقطه مطلوب برسیم.

وی بیان کرد: باید ایجاد انگیزه و علاقه مندی برای سرمایه‌گذاری در استان با سرعت بخشیدن به روند صدور مجوزها و تسریع در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز افزایش یابد و اگر برای تصمیم‌گیری در این خصوص نیاز به برگزاری جلسه باشد باید نسبت به برگزاری سریع آن اقدام و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم و باید با همت و انگیزه مضاعف در جهت تسریع در رفع موانع سرمایه‌گذاری گام برداریم، خواستار تسریع در تهیه سند توسعه و آمایش تفصیلی استان شد.

بهنام جو در بخش دیگر سخنانش  گفت: توسعه و تامین زیرساخت‌های لازم نواحی صنعتی استان اردبیل با هدف تسریع در روند سرمایه گذاری و اجرای پروژه های تولیدی و اشتغال زایی انجام می‌گیرد و ۱۵ ناحیه صنعتی در استان در حال ایجاد است.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت‌ها و نیازهای سرمایه‌گذاری استان را در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری و مشخص کردن مکان ها و الزامات آن تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: نباید به گونه ای باشد که یک سری امکانات و طرح ها در یک منطقه تجمیع و در نقاط دیگر استان احساس نیاز شود.

بهنام جو گفت: باید ضوابطی که سرمایه‌گذاران رعایت کنند نیز کاملاً تشریح و سرمایه‌گذاران پیش از هر اقدام کاملا توجیه شوند تا در روند سرمایه گذاری با موانعی روبرو نشوند.

وی  از واگذاری زمین های منابع طبیعی برای سرمایه گذاری و ایجاد تولید و اشتغال خبر داد.

در این جلسه مشکلات و موانع سرمایه گذاری تعدادی چند از واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن تصمیم های لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

ایجاد 15 ناحیه صنعتی در استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.