سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

ایجاد صنایع تبدیلی در بیله سوار با هدف اشتغالزایی ضروری است

استاندار اردبیل بر ایجاد صنایع تبدیلی جدید کشاورزی در شهرستان بیله سوار با هدف اشتغالزایی برای جوانان تحصیل کرده این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبی تصریح کرد: محصولات کشاورزی در این منطقه در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و باید متناسب با این افزایش صنایع بسته بندی و تبدیلی در منطقه گسترش یابد.

وی گفت: شهرستان بیله سوار دارای جوانان تحصیل کرده در رشته های مختلف و رتبه های علمی بالا می باشد که باید برای استفاده از این ظرفیت زمینه های لازم مهیا شود.

استاندار اردبیل استفاده از ظرفیت منطقه آزاد بودن این منطقه و کشاورزی آن را ضروری دانست و بر اجرای طرح آمایش مطابق با توسعه و پیشرفت های انجام گرفته در شهرستان تاکید کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به بررسی و تصویب بودجه پروژه های ملی در مجلس خواستار پیگیری دستگاه های مربوطه از وزارتخانه ها در خصوص افزایش اعتبار این پروژه ها شد.

داود شایقی افزود: برخی از طرح های ملی با توجه به محدودیت ها ممکن است حذف شوند که مسوولان با بررسی های لازم ، طرح های اولویت دار را به وزارتخانه ها اعلام کنند.

در این جلسه طرح آمایش شهرستان بیله سوار در زمینه اشتغال و ایجاد صنایع تبدیلی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح آمایش در شهرستان بیله سوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.