سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت : مصمم هستیم همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که برای برپایی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در تهران انجام شده،گفت : امیدواریم بتوانیم این همایش را اواخر آذرماه برگزار کنیم.

وی از بررسی دقیق و بیش از پنج ماه کار و برنامه‌ریزی برای برپایی این همایش یاد کرد و گفت : پیش‌بینی شده در این همایش از حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ هلدینگ سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آید.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اظهار کرد: این هلدینگ‌ها در زمینه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعت، هولدینگ‌های بانک‌ها، هولدینگ‌های پتروشیمی و ... هستند.

کاشفی با بیان اینکه اولویت سرمایه‌گذاری در این همایش با استفاده از ظرفیت هلدینگ‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی است، خاطرنشان کرد: اگر نخواهیم ایده‌آل فکر کنیم در شرایط کنونی و فضای تحریم‌ها امکان استفاده از سرمایه‌گذاران خارجی چندان وجود ندارد و باید تمرکز خود را بر جذب سرمایه‌گذاران داخلی قرار دهیم.

وی از تهیه بسته‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برای ارائه در این همایش خبر داد و عنوان کرد: مزیت‌ها و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز در این همایش ارائه خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه معتقد است، این همایش باب اولیه برای برقراری ارتباط با سرمایه‌گذاران است و بعد از آن باید ارتباط با سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌ها مستمر باشد تا بتوانیم ان‌ها را به کرمانشاه جذب کنیم.

کاشفی بر لزوم بهبود فضای کسب و کار استان برای ترغیب هلدینگ‌ها و سرمایه‌گذاران هم تاکید کرد.

وی محل برپایی این همایش را نیز هتل اسپیناس تهران اعلام کرد و افزود: سعی داریم این مراسم فاخر و در شان کرمانشاه باشد و بتوانیم از چهره‌های شاخص ملی کرمانشاه نیز در این همایش بهره ببریم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه مصمم به برگزاری این همایش هستیم، گفت: اتاق بازرگانی بخشی از کار را انجام داده و سایر بخش‌ها نیز باید پای کار بیایند .

 

 

انتهای پیام/د

امکان استفاده از سرمایه‌گذاران خارجی چندان وجود ندارد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.