سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدولی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بسته ای برای تنظیم بازار سکه و طلا تهیه شود

یک مقام مسئول گفت:هم اکنون باید بسته‌ای برای بازار تنظیم شود تا سودجویان و دلالان نتوانند از وضعیت فعلی سوء استفاده کنند.

ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کاهش قیمت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: کاهش قیمت طلا و سکه بر ثبات نسبی بازار تاثیر بسزایی داشته است.

وی، با اشاره به اینکه بازار طلا طی چندماه اخیر روند صعودی به خودگرفته بود افزود: خوشبختانه طی چند روز اخیر قیمت‌ها نزولی بوده است و امیدورایم در آینده هم این اتفاقات بیفتد که بازار به آرامش برسد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵ درصدی قیمت سکه از ابتدای هفته تا به امروز 


محمدولی، با بیان اینکه هنوز نتوانستیم در بازار به نقطه مطلوبی برسیم، گفت: هم اکنون باید بسته‌ای برای بازار تنظیم شود تا سودجویان و دلالان نتوانند از وضعیت فعلی سوء استفاده کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، با اشاره به اینکه طی دوسال گذشته بازار طلا در رکود بوده است ،اظهار کرد: این امر سبب شده که بسیاری از کارگران و کارمندان بیکار شوند.

محمدولی، با اشاره به اینکه رکود در بازار سبب شد که بستری برای صادرکنندگان فراهم نشود گفت: این موضوع سبب شده که بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجات تعطیل شوند.

به گفته وی، مسئولان اقتصادی، باید تلاش کنند که با برنامه ریزی مناسب  بازار طلا و سکه به ثبات برسد.

انتهای پیام/

ثبات نسبی در بازار طلا و سکه حاکم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۰۸:۰۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
سلام تنها راه برونرفت از وضع موجود حذف اسکناس از مبادلات ،پرداخت ،دریافت، واریز و هزینه ها ، صادرات و واردات با استفاده از کارت اعتباری . محاسن ( جلوگیری از پولشویی ، جلوگیری از هزینه بالای چاپ اسکناس ، جلوگیری از فرار مالیاتی ، جلوگیری از ذخیره سرمایه ها در منازل ، جلوگیری از قاچاق ارز و سکه ، ثبات اقتصادی ، شفاف سازی و شناسایی طبقات مختلف جامعه از نظر برنامه ریزی اقتصادی ، جلوگیری از اختلاس و رانت ،...)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
پیش فروش سکه و نیم سکه و ربع سکه و شمش طلا