سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات سرپرست استانداری سمنان درباره سفر رئیس جمهور به استان

سعید ناجی گفت: برنامه سفر رئیس‌جمهور به استان مشخص‌شده است و روحانی سه‌شنبه و چهارشنبه در این استان حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان گفت: رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه و چهارشنبه به این استان سفر خواهد کرد و این سفر برنامه‌های مختلفی دارد که ازجمله آن‌ها حضور در اجلاسیه سراسر نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور و است.

وی در ادامه افزود: مراسم استقبال روز سه‌شنبه صبح در شهرستان شاهرود با حضور آحاد مردم استان سمنان خواهد بود و برابر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده استقبال باشکوهی از روحانی در شرق استان سمنان را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در کنار استقبال رئیس‌جمهور از سوی مردم، حضور روحانی دریکی از دانشگاه‌های استان و دیدار با دانشجویان به مناسبت روز دانشجو برنامه‌ریزی‌شده است و همچنین نشست توسعه با حضور نخبگان استان سمنان در حوزه‌های مختلف مانند صنعت، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره برگزار خواهد شد.

سرپرست استانداری سمنان بابیان اینکه شورای اداری استان دیگر برنامه حضور رئیس‌جمهور در استان محسوب می‌شود، گفت: این نشست درواقع جمع‌بندی برنامه‌های سفر هیئت دولت به این استان خواهد بود و رئیس‌جمهور در این نشست سفر را جمع‌بندی و تبیین می‌کنند البته قبل از این نشست حضور وزرای معین به‌منظور افتتاح پروژه‌ها و کلنگ زنی برخی طرح‌ها در شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

ناجی بابیان اینکه افتتاح پروژه‌های شهرستان‌های استان سمنان به طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد، بیان داشت: آخرین برنامه روحانی در این سفر دو روزه نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی که طی روزهای مختلف در استان و تهران پیش بینی شده، بسیاری طرح‌ها و پروژه‌ها تنظیم و اعتبارات آن‌ها نیز تخصیص یافته است، افزود: این پروژه‌ها بیشتر در حوزه آموزش و پرورش، آموزش عالی، ورزش، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل، کشاورزی، منابع آب، فاضلاب و انرژی خواهند بود که امیدواریم طی سفر، مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / گ

سفر رئیس جمهور به سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.