سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ ریزی آذربایجان ‎شرقی ؛

هزینه ۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای احداث هر یک کیلومتر متروی تبریز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ ریزی آذربایجان ‎شرقی از هزینه ۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای احداث هر یک کیلومتر متروی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ ریزی آذربایجان ‎شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه احداث هر یک کیلومتر از متروی تبریز در اردیبهشت ماه ۲۵۰۰ میلیارد ریال هزینه داشت، گفت: این رقم در زمان کنونی به ۴هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی سپس با تاکید بر اینکه بازآفرینی شهری در اولویت دولت است، افزود: بازآفرینی شهری شامل عملیات‌های کالبدی همچون مسیر گشایی، ساخت و ساز و خدمات نرم ‎افزاری است.

بهبودی با بیان اینکه دولت در خصوص بحث حاشیه نشینی نیز تاکید زیادی دارد، ادامه داد: ۲۴ درصد کلانشهر تبریز جزو بافت حاشیه ‎ای است و این مناطق بیشتر در شمال، جنوب و غرب تبریز قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ ریزی آذربایجان ‎شرقی همچنین از تحقق ۶۱ درصدی اهداف سند تدبیر و توسعه استان طی سه سال گذشته خبر داد.

بهبودی در خصوص سند جدید تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی نیز گفت: اعتقاد زیادی به شفافیت داریم و در سند جدید یک فصل را به ارزیابی سند قبلی اختصاص داده ایم.

 

انتهای پیام/ش

۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای احداث هر یک کیلومتر متروی تبریزهزینه شد

برچسب ها: راه آهن ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.