سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان مطرح کرد:

بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راه اندازی پروژه های گردشگری استان

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: توسعه اشتغال به ویژه در مناطق روستایی منجر به عدم مهاجرت روستائیان به شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: ابتدا باید ظرفیت افراد جویای شغل روستا‌ها شناسایی شود و با ایجاد بانک اطلاعاتی از میزان افراد جویای شغل که فاقد و یا دارای مهارت‌های شغلی هستند ضروری است.

وی افزود: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی برخی از پروژه‌های بوم گردی و گردشگری در استان سمنان بهره برد.

جمعه‌ای با تأکید بر اینکه در برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری در دستور کار است تصریح کرد: در استان سمنان به سبب نزدیکی به پایتخت و موقعیت جغرافیایی زیرساخت‌های خوبی را برای توسعه دارد که باید از آن به بهترین نحو بهره‌گیری کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورز‌ی استان سمنان افزود: کاهش بوروکراسی و حمایت همه جانبه دستگاه‌های مرتبط برای راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیاز است.

انتهای پیام / ل

ظرفیت‌های بوم‌گردی در روستاهای سمنان باید تقویت شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.