سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمنیار: شکست در رقابت‌های جهانی کاراته دلیلی بر پایین بودن سطح فنی تیم نیست

ملی پوش کاراته بانوان گفت: نمی‌توان شکست در رقابت‌های قهرمانی جهان دلیلی بر پایین بودن سطح فنی تیم ملی دانست.

سارا بهمنیار ملی پوش کاراته بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های قهرمانی جهان در اسپانیا بیان کرد: تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و گاهی در مسابقات روز یک ملی پوش نیست و ممکن است با وجود تلاش‌هایی که داشته برابر حریفان خود نتیجه نگیرد و نمی‌توان شکست در مسابقات قهرمانی جهان را دلیلی بر پایین بودن سطح فنی تیم ملی قلمداد کرد.

او ادامه داد: تمام تیم‌ها و حریفان با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شده بودند چرا که نتیجه جهانی اسپانیا تاثیر زیادی در رنکینگ کاراته کا‌ها و رسیدن آن‌ها به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ داشت و من هم تمام تلاشم را به کار گرفتم تا در نخستین حضور خودم بهترین نتیجه را بدست آورم.

بهمنیار افزود: پیش از مسابقات جهانی در مصاحبه‌های خودم گفته بودم که روی سکو قرار می‌گیرم، اما درباره رنگ مدالم قولی نداده بودم و خوشحالم که توانستم در این رقابت‌ها مدال برنز را بدست آورم و به هدفقی که می‌خواستم برسم.

او تصریح کرد: خیلی خوشحال هستم که با این سن کم توانستم در میدان جهانی نتیجه مطلوب را بدست آورم و مدال برنز مادرید قوت قلبی برای من است تا روند موفقیت هایم را ادامه دهم و در آینده مدال خوشرنگ تری را کسب کنم.

دارنده مدال برنز جهان درباره رنکینگ جهانی خود گفت: با توجه به عملکردم و کسب مدال برنز مسابقات اسپانیا در جدیدترین رنکین اعلام شده توانستم به رده یازدهم جدول صعود کنم و یک قدم به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نرزدیکتر شدم و امیدوارم در سال ۲۰۱۹ با حضور در رقابت‌های مختلف جهانی بتوانم تا زمان نهایی شدن رنکینگ المپیک خودم را به کسب سهمیه برسانم.


بیشتر بخوانید:فرجی: باید از کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ دفاع کنیم/ اگر تصمیم به رفتن من باشد، حتما از قانون اطاعت می‌کنم

هروی: کاراته ایران مسیر خودش را پیدا کرده است/المپیک باید منتظر حضور قدرتمند تیم ملی ایران باشد

صافی: اوج شکوفایی کاراته ایران در جهانی اسپانیا رقم خورد/ باید به جوان‌ها اعتماد کرد

عسگری: رقابت‌های جهانی کاراته به من یک مدال طلا بدهکار بود/تیم ملی ترکیه برای ما کری خوانی می‌کرد


انتهای پیام/

اظهارات بهمنیار درباره تیم ملی کاراته بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.