سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعقیب آمبولانس توسط سگ وفادار! +فیلم

سگ وفادار صحنه‌ای باورنکردنی را در یکی از خیابان‌های چین رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک وفادارترین حیواناتی که روی زمین زندگی می کنند سگ ها هستند. شاید تاکنون ویدئوهای زیادی که سندی بر وفادار بودن این حیوانات هستند را دیده باشید اما ویدئویی که به تازگی از یک سگ در کشور چین تهیه شده است ضمن صحه گذاشتن بر این ادعا وفاداری عجیب و باورنکردنی این حیوان را نسبت به صاحبش به تصویر می کشد.

در اواخر هفته گذشته ویدئویی از یک سگ در یکی از خیابان های شهر " زی یانگ" واقع در استان سی چوان چین که در حال تعقیب یک آمبولانس بود منتشر شد. پس از انتشار گسترده این ویدئو مشخص گردید که آمبولانس در حال انتقال صاحب این سگ به بیمارستان بوده و در واقع این حیوان به دنبال آمبولانسی که در حال رساندن صاحبش به بیمارستان بوده می دویده است.

بنا به گزارش رسانه های محلی چین صاحب این سگ در اثر خونریزی مغزی روی زمین سقوط کرده بود و این سگ تا رسیدن اورژانس پزشکی در کنار صاحبش منتظر ماند. پس از انتقال این زن به داخل آمبولانس و حرکت به سمت بیمارستان این سگ نیز به دنبال خودروی آمبولانس می دوید. این حیوان فاصله 1 کیلومتری منزل صاحبش تا بیمارستان را به دنبال آمبولانس دویده بود. متاسفانه این زن پس از انتقال به بیمارستان به حالت کما رفت و در وضعیت وخیمی بسر می برد.

گفتنی است؛ اوایل این ماه انتشار تصاویری دیگری که وفاداری یک سگ را در هوهوت، در مغولستان داخلی به تصویر می کشید در شبکه های اجتماعی خبرساز شد. این سگ پس از مرگ صاحبش در یک تصادف رانندگی با وجود آنکه 80 روز از آن حادثه می گذشت در آن خیابان شلوغ منتظر بازگشت دوباره صاحبش بود.

انتهای پیام/

وفاداری عجیب یک سگ سوژه رسانه ها شد!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
اگه آمپولانس تو اتوبان ده تاماشین دنبالش بودکه هیچ سگی هم وجود نداشت
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
کاش انسان هم به صاحبش اینقدر وفادار بود مخصوصا اونایی که از این موجودات وفادار خیلی خوششون میاد
حمید
۱۵:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
احسنت.
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
یه سگ هم در محل ما هست دنبال صاحبش که سوارماشین وموتور هست می دود یه سگ دیگر دیدم صاحبش می خواست برود یه جایی با زور می خواست سوار ماشین شود اینقدر دنبال ماشین دوید که خسته شد ماشین از دست رس او نا پدید شد سگ برگشت هما جایی که صاحبش سوار ماشین شده بود زوزه می کشید اشک از گوشه چشمانش سرازیر بود یه گوسفند بز غاله که بچه هم داشت صاحبش مادر این گوسفند فروخت این بز غاله از شدت دوری از مادرش خودش به زمین می زد وهر کاری کرد نتوانست از ماشین بالا رود
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
کاش قدر سگ ها رو بیشتر میفهمیدیم
حمید
۱۵:۵۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
قدرسگهارانمی خواهدبدونی قدرانسانهارابدون.
یاسین
۰۱:۱۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
افرین به پاسخ حمید اقا لایک داری
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
کاش قدر سگ ها رو بیشتر میفهمیدیم
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
بعضی وقت آدم می ماند چی بگه سکوت و تفکر بهترین عمل است در این گونه موارد
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
احساس و عاطفه این سگ شرف دارد بر خانواده (ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان ) جنایتکاران بی رحمی که هر کدام میلیونها انسان را بی خانمان و نابود کرده اند .
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
کاش بعصی آدما هم از سگ رسم وفاداری می آموختند