سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی 32 شرکت حمل و نقل مسافری متخلف در اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ‌اردبیل گفت: ۳۲ شرکت حمل و نقل مسافری متخلف در استان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رضا شیرین‌زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ‌اردبیل صبح امروز در جلسه رسیدگی به تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل مسافری در اردبیل اظهار داشت: به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان در حوزه حمل و نقل مسافری جلسه کمیسیون ماده 11 تشکیل و به تخلف 21 راننده خاطی در بخش مسافری رسیدگی و تصمیمات لازم براساس مقررات و قوانین مربوطه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه موضوع این جلسه اغلب رسیدگی به شکایت مسافران از رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری است که به صورت مکتوب درقالب فرم شکایت توسط مسافران تنظیم و برای رسیدگی به دفتر نمایندگی این اداره کل ارائه می‌شود، گفت: یکی از اهداف مهم این جلسه نظارت بر ارائه خدمات صحیح و به موقع رانندگان  به مسافران حمل و نقل برون شهری است.

شیرین‌زاده عدم رعایت اضافه تناژ، عدم اخذ بارنامه، توقف در میدان، تاخیر در حرکت، عدم پذیرایی از مسافران و عدم ارائه بلیط را از عمده تخلفات رانندگان برشمرد و بیان کرد: چنانچه در این راستا خدمات مورد نظر از طرف شرکت و یا رانندگان رعایت نشود برابر قانون با شرکت متخلف در کمیسیون ماده 12 و با رانندگان خاطی نیز در کمیسیون ماده 11 برخورد و اعمال قانون می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون  با تشکیل جلسات کمیسیون ماده 11 به  تخلفات  بیش از 120 راننده رسیدگی و احکام مربوطه برای متخلفان صادر شده است.

وی از رسیدگی به تخلف 32 شرکت حمل و نقل در کمیسیون ماده 12 در این مدت خبر داد و گفت: برای خاطیان یک سال محرومیت از رانندگی، تذکر کتبی و لغو خدمات برای شرکت‌های حمل و نقل و نیز جریمه نقدی صادر شده است.

انتهای پیام/ع

شرکت حمل و نقل مسافری متخلف

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.