سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین همایش ورزش های رادیو کنترل استان همدان

نخستین همایش خودروهای رادیو کنترل در استان همدان با حضور 47 شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نخستین همایش ورزش های رادیو کنترل با محوریت خودروهای رادیو کنترل در سه بخش سوختی، نیترو و الکتریکی با حضور 47 شرکت کننده در محل سالن بسکتبال مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهر همدان برگزار شد.

همچنین در حاشیه این همایش، مسابقات دوستانه ای برای آشنایی بازدیدکنندگان با کلاس های مختلف و انواع مسابقات استاندارد برگزار و به قید قرعه به بازدید کنندگان جوایز ارزنده ای اهدا شد.

رئیس کمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک استان همدان از فراخوان عمومی برای عضویت علاقمندان به رشته های تحت پوشش این کمیته خبر داد و با توجه به نوآوری و جذاب بودن رشته های مختلف این کمیته، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران همدانی در مسابقات کشوری باشیم.

حسین خورشیدکوکبیان در ادامه از امکان همکاری این کمیته با مدارس و دانشگاه های سراسر استان برای برگزاری مسابقات مشترک و دوره های آموزشی خبر داد و نگاه ویژه مسئولین را به رشته های نو و جذاب که می توانند اقشار مختلف جامعه در گروه های سنی مختلف را جذب سیستم ورزشی کشور نمایند طلب کرده و اعلام کرد به زودی با طرح های بازی درمانی اقدامات بسیار چشمگیری را در استان در راستای افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر هیئت های ورزشی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ش

نخستین همایش ورزش های رادیو کنترل استان همدان برگزار شد

 

برچسب ها: ورزش ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.