سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 4 هزار و 500 واحد خون از همدان به تهران

مدیر عامل انتقال خون استان همدان گفت:در حال حاضر 4 هزار و 500 واحد خون از این استان به تهران ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، افشین محمدی، مدیرعامل انتقال خون استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون میزان مراجعه‌کنندگان به انتقال خون 35 هزار و 132 مورد بود، اظهار داشت: از این میزان 24 هزار و 827 واحد اهدای خون انجام شد.

وی با بیان اینکه 17 هزار و 211 واحد از اهدای خون مربوط به اهداکنندگان مستمر است، افزود: این میزان اهدای خون 72 درصد اهداکنندگان را شامل می‌شود.

مدیرعامل انتقال خون استان همدان با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان اهدا خون بار اول اجازه اهدا نداشته و تنها نمونه‌گیری می‌شوند، بیان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که وضعیت ما در زمینه فرآورده‌های خونی خوب است و از اهداکنندگان بار نخست خونی دریافت نمی‌شود.

محمدی با تأکید بر اینکه باید با توجه به شرایط موجود و اعمال تحریم‌ها منابع خونی افزایش یابد، گفت: در حال حاضر همدان ضمن تأمین خون استان همدان بالغ بر 4 هزار و 500 واحد خون نیز به تهران ارسال کرده است.

مدیرعامل انتقال خون استان همدان در خصوص اهدای خون در شرایط جوی زمستانی نیز یادآور شد: با توجه به اینکه در زمستان شرایط جوی تردد را سخت می‌کند، بنابراین سعی می‌شود وضعیت جوی را از هواشناسی پیگیری کنیم تا منابع خونی نیز مدیریت شود.

انتهای پیام/ب

اهدا بیش از 24 هزار واحد خون در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.