سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۴ دستگاه آمبولانس به شهرستان شازند

۴ دستگاه آمبولانس به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان شازند تحویل شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مراسم رونمایی از ۴ دستگاه خودرو آمبولانس تحویلی به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان شازند شامل مراکز آستانه، توره، لوزدر و ملاباقر با حضور نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه شهر‌های آستانه، هندودر و توره، و تعدادی از مسئولان  برگزار شد.

مصطفی عرب فرماندار شازند در این مراسم گفت: افزوده شدن این ۴ دستگاه آمبولانس به مراکز بهداشتی درمانی شهرستان نقش مهمی در ارتقائ شاخص‌های حوزه درمان و رسیدگی بیشتر به مردم شریف شهرستان بالاخص مناطق کمترتوسعه یافته و روستا‌ها دارد.

اضافه شدن ۵ پزشک متخصص به کادر درمانی شهرستان شازند

عرب افزود: خوشبختانه مقرر شده ۵ پزشک متخصص هم در حوزه‌های مختلف به مجموعه کادر درمانی شهرستان شازند اضافه شود که ۳ تخصص قلب و عروق، روانپزشکی، رادیولوژی اضافه شده و مابقی هم انجام خواهد شد تا در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان انجام وظیفه کنند.

 

وی با فرماندار با تقدیر ویژه از تلاش‌های نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و توجه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به حوزه بهداشت و درمان داشته و با اجرای طرح تحول سلامت و کاهش پرداختی از جیب مردم در حوزه درمان از مهمترین اقداماتی بود که بیشتر طبقات پایین و متوسط جامعه از آن بهرمند شدند.

فرماندار شازند ادامه داد: البته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شازند شاهد کمبود‌هایی بالاخص در حوزه درمان هستیم که مهمترین آن فقدان بیمارستان دولتی در این شهرستان است که امیداواریم با همکاری شرکت پتروشیمی شازند این مشکل و نقیصه بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت رفع شود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.