سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رها شدن زباله‌های شهری و عفونی در زمین‌های کشاورزی(عکس)

براثر بارندگی و جاری شدن آب از کوه به دریا و دفع نا صحیح زباله‌های شهری و عفونی، این زباله‌ها همراه با سیلاب به زمین‌های کشاورزی شهرستان گناوه منتقل و باعث فاجعه زیست محیطی بزرگی شده است.

اردشیر شمسی زاده ,فعال محیط زیست گناوه ای در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: براثر بارندگی و سرازیر شدن آب کوه به دریا این زباله‌ها که اغلب زباله‌های عفونی و بیمارستانی است به زمین‌های کشاورزی سرازیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این فاجعه محیط زیست روستا‌های اطراف را تهدید می‌کند، چرا که حیواناتی که برای چرا به این زمین‌ها می‌آیند از علوفه‌ها و همچنین زباله‌ها استفاده می‌کنند.

حسینی دیگر فعال محیط زیست گناوه ای نیز  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: پخش شدن حجم زیادی از زباله‌های عفونی بیمارستانی در زمین‌های کشاورزی باعث آلوده شدن محیط زیست شده است، گستردگی آن همت اداره محیط زیست و همچنین ادارت مرتبط دیگر را می‌طلبد.

وی ادامه داد:امسال بارندگی‌های خوبی در شهرستان گناوه وجود داشته است و شهروندان روز‌های تعطیل را برای گذراندن اوقات فراغت خود به این دشت‌ها می‌روند.

حسینی عنوان کرد: احتمال این که کودکان با دست زدن به این زباله‌ها دچار بیماری شوند وجود دارد به همین علت از مسئولین تقاضا داریم با توجه به حساسیت موضوع هر چه سریع‌تر نسبت به جمع آوری این حجم زباله اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م

زباله‌های شهری و عفونی همراه با جاری شدن آب, از کوه به زمین‌های کشاورزی آمده اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.