سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار با پارس جنوبی جم سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: دیدار با پارس جنوبی جم به مراتب سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است و اگر می‌خواهیم مدعی قهرمانی باشیم باید با دست پر به تبریز برگردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد تقوی تصریح کرد: پارس جنوبی یکی از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده است و دیدار با این تیم نیز یکی از دیدار‌های سخت خواهد بود.

وی بیان کرد: هر چه جلوتر می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود ولی ما روی نقاط ضعف پارس جنوبی کار کرده ایم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: بعد از بازی هفته‌ی گذشته به بازیکنان گفتم که پرسپولیس و پارس جنوبی تفاوتی با یکدیگر ندارند و باید در همه‌ی بازی‌ها با انگیزه برابر رقیبان قرار بگیریم.

تقوی افزود: هیچ تیمی برای تساوی نمی‌جنگد و ما سعی می‌کنیم فردا طلسم در خانه نباختن جم را بشکنیم و پیروز مسابقه شویم.

وی عنوان کرد: مهمترین موضوع در فوتبال این است که گل نخوریم، اما این دلیل نمی‌شود که فردا دفاعی بازی کنیم, ما بازی را کنترل خواهیم کرد و توان بازگشایی هر دروازه‌ای را بدون مهاجم خارجی خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت موقت یا دائمی بودن خودش در تیم تراکتورسازی بیان کرد: وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و تا زمانی که هستم هر کاری بتوانم برای تیمم انجام خواهم داد.

تقوی بیان کرد: بازیکن ایرانی و بازیکن آزاد که مد نظر ما باشد و بتواند به کمک ما بیاید را فعلا مد نظر نداریم و نیم‌فصل به دنبال گرفتن بازیکن جدید هستیم.

وی ادامه داد: در پاسخ به این سوال که سه بازیکن تراکتورسازی فصل قبل در پارس جنوبی بوده اند و هواداران جمی از محسن فروزان دلخور هستند خاطرنشان کرد: محسن فروزان نشان داده هر بازی که حساس‌تر می‌شود عملکرد بهتری دارد و قطعا فردا تحت تاثیر حواشی قرار نمی‌گیرد.

تقوی تاکید کرد: در بازی فردا محروم و مصدومی نداریم.

انتهای پیام/م

اگر می‌خواهیم مدعی قهرمانی باشیم باید با دست پر به تبریز برگردیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.