سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان آغاز به کار کرد

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با رقابت 28 گروه هنری از هنرمندان تئاتر کشور در بخش های صحنه ای وخیابانی آغازبه کارکرد.

مهدی سقاپولادی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، در حاشیه آغاز این جشنواره در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این 28 گروه تئاتر از ز 13 شهر و 10 استان ایران در این دوره از جشنواره رقابت می کنند.

وی حمایت مرکز هنرهای نمایشی از برگزاری جشنواره را یادآورشد و گفت: این جشنواره از امشب نهم تا 15 آذرماه در کاشان برگزار می شود.

به گفته وی، بخش خیابانی این دوره از جشنواره امروز با تئاتر « در پارک» کاری از هنرمندان کاشانی به نویسندگی و کارگردانی رضا کریمی و بازیگری جعفر ولایتی، رضا دلالت، علی اصغر کریمی و ابوالفضل فتاحی در فرهنگسرای فیض سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان آغازشد.

دبیر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، افزود: نمایش خیابانی «در پارک» با موضوع شهروندی، محافظت از پارک ها و فضاهای سبز و مسئولیت پذیری مردم در این رابطه اجرا می شود.

شفافی، اظهارداشت: بخش صحنه ای نیز با نمایش « افرا» به نویسندگی بهرام بیضایی، کارگردانی احسان جانمی کاری از هنرمندان اصفهانی با موضوع اجتماعی و » استرالیا» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی مهدی رضایی کاری از هنرمندان کاشانی با موضوع اجتماعی – آسیب ها اجتماعی در تالار مهربان و تماشاخانه ماه آغازشد.

وی، اجرای نمایش صحنه ای «صندوق ما راز داره» به نویسندگی مهدی صفاری نژاد و کارگردانی نسیم یاقوتی کاری از هنرمندان تهرانی را در تماشاخانه نصر خانه تاریخی نقلی یادآورشد و گفت:کارگاه آموزشی در تالار مهرگان فرهنگسرای مهر و جشن تئاتر و مردم در فرهنگسرای المهدی نیز از دیگر برنامه های اجرایی روز نخست چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان است.

شایان ذکر است: چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر به میزبانی فرهنگسرای مهرسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۹ تا ۱۵ آذرماه درکاشان برگزارمی شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.