سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمدی‌نژاد: یک امتیاز شیرین برابر سایپا گرفتیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما با مربیگری بوستانی و مبعلی توانستیم یک امتیاز شیرین در تهران کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید حمدی نژاد بازیکن تیم استقلال خوزستان درباره تساوی سایپا برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکنان ما در این بازی از ته دل و جان خود تلاش کردند و با توجه به شرایط نامناسب خیلی حاشیه در تیم خود داشتیم، اما با مربیگری بوستانی و مبعلی توانستیم یک امتیاز شیرین در تهران بگیریم. حتی می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم، اما فکر می‌کنم خداوند دوست نداشت که این اتفاق رخ بدهد. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که یک امتیاز در این بازی گرفتیم.

او درباره عملکرد داور بازی گفت: داوری خوب بود و در صحنه‌هایی اشتباهاتی داشتند، اما تاثیری بر نتیجه بازی نداشت. داور بازی در صحنه‌هایی از جمله در اعلام اوت و خطا گرفتن اشتباهاتی داشت، اما در مجموع نمره قبولی گرفت.

حمدی نژاد درباره وضعیت نامناسب استقلال خوزستان گفت: وضعیت تیم خوب بود، اما ۶ امتیاز از تیم ما کسر شد و مسئولان تیم در زمان بندی مشخصی که وجود داشته تا پول بازیکن شاکی را بدهند تا حدودی کار‌هایی در این زمینه انجام دادند و اینکه چه زمانی اعلام شود که محرومیت بخشیدند یا زمانی بدهند تا پول این بازیکن را پرداخت کنند در جریان این موضوع نیستم. اما با این بضاعتی که داریم اگر بازیکنان ما با همین انگیزه تلاش کنند به موفقیت دست می‌یابیم. ما با همین بازیکنان امروز توانستیم بازی خوبی ارائه بدهیم.

او در پایان درباره وضعیت طلبش از نفت تهران خاطر نشان کرد: این سئوال از فدراسیون فوتبال بپرسید که با قوانینی که می‌گذارند همه چیز به نفع باشگاه ها است. من از باشگاه نفت تهران یک میلیارد تومان طلب دارم و اگر بخواهیم طلبم را درخواست کنیم باید پول به حساب فدراسیون فوتیال بریزیم تا به شکایت ما رسیدگی کند. ۱۸ میلیون تومان به فدراسیون فوتبال دادیم تا شکایت ما را رسیدگی کند اما تیمی دیگر وجود ندارد. من از فدارسیون فوتبال می‌خواهم قوانین را درست اجرا کند تا به حق و حقوق خود برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن استقلال خوزستان درباره تساوی برابر سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.