سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه گزارش کار دقیق و شفاف مدیران به مردم در سفر به آبادان

خطیب جمعه آبادان گفت:مدیران کشوری، استانی و شهرستانی که به منطقه سفر می کنند به مردم دقیق و شفاف گزارش کار ارائه کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مدیران کشوری،استانی و شهرستانی که به منطقه سفر می کنند باید به مردم دقیق و شفاف گزارش کار ارائه کنند گفت:سفر و جلسات بیهوده و بدون خروجی اتلاف وقت و هزینه های بیت المال است.

وی افزود: از مسئولان،سازمان ها و نهادهای گوناگون می خواهیم تا در برطرف کردن مشکلات اساسی مردم به صورت جزیره ای عمل کنند و همگی یکپارچه مسائلی همچون رفع موانع سرمایه گذاری،اشتغالزایی و احیای شهرک های صنعتی را بررسی و برطرف کنند.

خطیب جمعه آبادان وجود مشکلاتی نطیر دفع نشدن آب های سطحی،فاضلاب و آسفالت، با گذشت سالیان طولانی از زمان سازندگی را برای مدریت شهری ضعف دانست و ادامه داد:امیدوارم با اختصاص اعتبار بیشتر و عملکرد بهتر دستگاه های خدمت رسان هرچه زودتر شاهد برطرف شدن این مشکلات نیز باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور شهید مدرس را نمونه و الگویی مناسب برای نمایندگان مردم در سطوح مختلف نظام برشمرد و گفت: بصیرت و دشمن شناسی و مرعوب نشدن از انواع هجمه های دشمنان از خصوصیات برجسته شهید مدرس بود و اکنون نیز نمایندگان باید نماینده نظام و مردم باشند نه نماینده خود و جریان سیاسی که به آن تعلق دارند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.