سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم کنترل قیمت اجناس در بازار توسط مسئولان

امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان و دولتمردان باید قیمت اجناس در بازار را نظارت و کنترل کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرداظهارداشت: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا داریم بر قیمت‌ها نظارت کرده، زیرا تورم و گرانی افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: مردم نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های آن ایستاده اند.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: باید از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم و ضعف برخی از مسئولان را نباید پای نظام و انقلاب نوشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: جبهه استکبار شکست خورده و آمریکا ضعیف شده و فقط شعار می‌دهد، خروج دلار از معاملات برخی کشور‌ها نشانه افول این کشور است.

وی ادامه داد: مقاومت مردم در مقابل ظلم و ستم با محوریت ملت ایران به عنوان پرچم دار مقاومت اسلامی باعث شکست و افول استکبار جهانی خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم گفت: این بانوی اسلام آنقدر با تقوا و پاک بود که به او لقب معصوم دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید آیت الله شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند که یک تنه در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و در این راه به شهادت رسید.

وی اظهارداشت: امام حسن (ع) هیچ گاه با معاویه صلح نکرد و او را به رسمیت نشناخت و برای حفظ کیان شیعه نبرد و جنگ را با او رها کرد.

انتهای پیام/م

مسئولان باید قیمت اجناس در بازار را کنترل کند

برچسب ها: دادگستری ، وکالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.