سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت شهر یاسوج:

حضور کشورهای جهان اسلام در ایران نشان از بیداری اسلامی وسقوط بیش از پیش امریکاست

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت:حضور کشورهای جهان اسلام در ایران نشان از بیداری اسلامی وسقوط بیش از پیش امریکاست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،حجت السلام موسوی اعظم امام جمعه موقت شهر یاسوج در آیین عبادی وسیاسی نماز جمعه این شهر بااشاره به اینکه فرمایشات وراهبری های رهبر معظم انقلاب همانند امام خمینی یکی پس از دیگری محقق وروشن می شود گفت:امریکای جنایت کار واسرائیل غاصب که از هیچ تلاشی برای سرنگونی یمن،سوریه ،عراق وسایر کشور های اسلامی دریغ نکردند حالا با انزجار وتنفر در دنیا مواجه هستند واقتدار امریکا دیگر برقرار نیست وملت اسلامی بیدار هستند.

حجت السلام موسوی اعظم بااشاره به اینکه آل سعود خبیث که برای ضربه زدن به ایران اسلامی نفت خود را به کمترین قیمت می فروخت حالا هم به خود وهم به سرمایه اش بیشترین ضرر رارسانده است واین خود یک خیانت محض به کشورش است.

وی گفت:ال سعود باامریکا سازش کرد وهزینه ی زیادی را هم متحل می شود اما ایران اسلامی نه تنها از اقتدارش در دنیا کم شده که اکنون مرجع ومرکز باور ها واحکام دینی دردنیا شده است.

حطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج اضافه کرد:داعش وهم نام های پوشالی ان همه نشات گرفته از افکار خبیث امریکا واسرائیل وپولهای کثیف ال سعود است که اکنون جز خواری در بین کشور های اسلامی از جمله تونس ومصر چیز دیگری برایش باقی نمانده است.

حجت السلام موسوی اعظم همچنین به مناسبت هایی از جمله شهادت آیت الا مدرس اشاره کرد وگفت:وی از اعتقاد راسخ وایمان بالایی برخورداربود که شعار سیاست از دیانت جدانیست را همواره سرلوحه کار مجلسی ها می دانست.

وی در ادامه بااشاره به سالروز رحلت شیخ مفید از علمای شیعه که سنگربان عقیده وباور های دینی مزردم زمان خود بود نیز از دیگر موارد مطرح شده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر یاسوج بود.

انتهای پبام/د

نماز جمعه شهر یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.