سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غازچرانی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در تبریز+ عکس

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عکسی از غازچرانی خود در کنار یکی از همکاران قدیمی‌اش در شهر تبریز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عکسی از غازچرانی خود در کنار یکی از همکاران قدیمی‌اش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی ضرغامی به شرح زیر است:

غاز چرانی! (۹۷/۸/۸)

تصویری که می بینید مناسب ترین عکس از غاز چرانی من و آقای فتح آبادی در تبریز است. البته غازها کمی آن طرف‌تر هستند. اینها اردک اند! آقای فتح آبادی رئیس و استاد من بود و هست! از بیست سالگی که در برنامه رادیویی سپاه، نویسندگی را شروع کردم، ایشان مدیربرنامه بودند. بعدها مسئولیت‌های مختلفی را تجربه کردند و در همه آنها موفق بودند. فردی انقلابی، برادر شهید، دانشمند، دلسوز و ساده زیست هستند. از ایشان هنوز می‌آموزم. به او می‌گویم الان چه کار می کنی؟ می گوید: غازچرانی! فکر می‌کنم شوخی می کند، بعد که از نزدیک مرغ و خروسها و غازها و مرغابی ها را می‌بینم و توضیحات تکمیلی را می‌شنوم ارادتم به ایشان مضاعف می‌شود.

گربه پشمالو و زیبایی هم با آن ها همبازی است. می پرسم جوجه ها را نمی خورد؟ می گوید: نه! بلکه این جوجه ها هستند که او را اذیت میکنند و دائما به اون نوک میزنند! دلیلش را خانگی بودن گربه و بزرگ شدن او از ابتدای تولد با این فضا می‌داند! باور کنید نمی خواهم همه چیز را سیاسی کنم! ولی هستند کسانی که با نان و نمک دیگران بزرگ می شوند و نمکدان می شکنند! در عرصه مدیریت و سیاست مصادیق فراوانی از آن می‌بینیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلابی ، سیاسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
انسان دوست داشتنی خدمات زیادی کرد
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
انسان دوست داشتنی خدمات زیادی کرد
Komeill
۱۳:۰۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
خدا همه انسان های خوب و با صداقت را حفظ کند.
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
غاز چرانی یا اردک چرانی
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
اینیستاگرام! چی هست؟
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
ضرغامی آدم خوبی بودندو هستند
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
خوشبحالشون