سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه حمله کوسه به پسر ۸ ساله! +فیلم

پسر ۸ ساله‌ای که به همراه پدرش مشغول شنا در ساحل دریا بود با حمله غافلگیرانه یک کوسه پرستار دچار جراحت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک کوسه پرستار ( nurse shark ) به یک پسر 8 ساله آمریکایی را به تصویر می کشد. " آشر جونز" به همراه پدرش در سواحل باهاماس در حال شنا بود که مورد حمله این کوسه قرار گرفت.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد هنگامی که آشر به همراه پدرش در حال شنا با کوسه ها هستند ناگهان یکی از آنها از پشت سر به این پسر حمله ور می شود. در ادامه پدر آشر، جرمی جونز بلافاصله به کمک فرزندش شتافت و او را از آب خارج کرد. آشر که اهل ایالت یوتای آمریکا است به همراه خانواده اش برای تفریح به این منطقه رفته بودند که دچار این حادثه شد.

اگرچه کوسه های پرستار تهدیدی برای انسان به شمار نمی روند اما در این حادثه آشر از قسمت پشت دچار جراحت شد، شدت جراحت وارد به بدن این پسر به حدی است که او باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. آشر در مورد این حادثه گفت : " بسیار ترسناک بود. ابتدا فکر کردم پدرم در حال شوخی کردن با من است اما بعد متوجه شدم او به سمت کوسه حمله ور شده تا مرا از دست این حیوان نجات دهد. این ترسناک ترین صحنه ای بود که در زندگی ام تجربه کردم."

پدر 42 ساله آشر نیز در این باره گفت : " من ناگهان صدای فریاد آشر را شنیدم. بلافاصله به سمت او خیز برداشتم و کوسه را فراری دادم. در آن لحظه ضربان قلبم با شدت زیادی می زد و بسیار مضطرب بودم. در لحظه حادثه پنج کوسه پرستار در آب های ساحل حضور داشت و به راحتی می توانستند پسرم را به زیر آب بکشند."

انتهای پیام/

وقوع اتفاق وحشتناک برای پسر 8 ساله در ساحل!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.