سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور در همدان:

نقش شهرداری در تامین امنیت کشور جدی گرفته شود

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشورگفت: نقش شهرداری‌ها را باید در تامین امنیت کشور جدی دانست و برای ارایه خدمات مناسب از سوی شهرداری‌ها به مردم کمک کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور شامگاه پنجشنبه در شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها و شهرداران کلانشهرها در همدان افزود: نقش شهرداری‌ها را باید در تامین امنیت کشور جدی دانست و برای ارایه خدمات مناسب از سوی شهرداری‌ها به مردم کمک کرد.

وی افدامه داد: دولت در آستانه تدوین بودجه سال ۹۸ است و باید همه شهر‌ها با همفکری هم شورای‌عالی استان‌ها را یاری کنند تا حقوق لازم شهرداری‌ها در تدوین بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: باید شهرداری‌ها طوری خدمات خود را به مردم ارایه دهند که مردم احساس تعلق خاطر به شهر و زاد‌گاه خو داشته باشند و برای تحقق این هدف باید شورا‌یاری و محله‌محوری را تقویت کرد.

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور با اشاره بر اینکه همه شورا‌ها به صورت سلسله مراتبی باید به مانند اعضای یک بدن با هم و هماهنگ عمل کنند افزود: 8 مصوب و سند برای آسیب‌شناسی فعالیت شورا‌ها و شهرداری‌ها در وزرات کشور تهیه شده است که بر اساس آن کمک مناسب به فعالیت شهرداری‌ها شود.

جمالی‌نژاد اظهار داشت: سند مدیریت بحران‌کلانشهر‌ها، سند فرهنگی و اجتماعی کلانشهر‌ها، سند میادین و محصولات کشاورزی، سند آتش‌نشانی و امور ایمنی، سند شهر‌سازی، سند مالی و درآمدی و سند ساماندهی مشاغل از جمله این اسناد تدوین شده است که خیلی از مشکلات و چالش‌های شهر‌های کوچک، میانی و بزرگ را در مدیریت شهر‌ها برطرف می‌کند.

وی یاد آور شد:  برای کمک به فعالیت بهتر شهرداری‌ها لوایحی مانند نحوه استخدام در شهرداری‌ها، درآمد پایدار و دهیاری‌ها لایحه اصلاح ارزش افزوده، لایحه مدیریت شهری یکپارچه، آتش‌نشانی شهری و روستایی و لایحه دهیاری‌ها هم از آن جمله است که دولت به مجلس ارایه داده است.

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور خطاب به اعضای شورای‌های حاضر در این نشست مشورتی و شهرداران کلانشهر‌ها گفت: دولت در آستانه تدوین بودجه سال 98 است و باید همه شهر‌ها با همفکری هم شورای‌عالی استان‌ها را یاری کنند تا حقوق لازم شهرداری‌ها در تدوین بودجه سال آینده در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد:سیاست معاونت عمرانی وزارت کشور تعاملی و همکاری درون و برون بخشی است و به شما قول می‌دهم که همکاران من در این معاونت و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها تلاش می‌کنند که ذره‌ای از حقوق شهرداری‌ها ضایع نشود و همکارانم با کار شبانه روزی اصلا کم فروشی از حقوق شهرداری‌ها نداشتند و پیگیر حل مشکلات شهرداری‌ها هستند.

 

انتهای پیام/ج

 نقش شهرداری در تامین امنیت کشور جدی گرفته شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.