سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدریس کتاب "کاخ‌ بی‌گزند" در مدارس کشور

کتاب "کاخ‌ بی‌گزند" به قلم شکرالله‌ امینی، نویسنده سمیرمی برای تدریس در مقطع متوسطه اول، انتخاب و از سال آینده در مدارس کشور تدریس خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شکرالله‌ امینی، نویسنده سمیرمی  اظهار کرد: این کتاب از طرف انتشارات تکنولوژی آموزشی و مجله رشد برای تدریس در پایه اول متوسطه برای سال آینده انتخاب شده است.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در کتاب "کاخ‌ بی‌گزند"، افزود: این کتاب با موضوع شعر کودک و نوجوان برای معرفی فردوسی، شاهنامه و شخصیت‌های شاهنامه در ۶۴ صفحه در سه سال گردآوری شده است.

نویسنده کتاب کاخ‌ بی‌گزند تصریح کرد: این کتاب در ۵۰ هزار نمایشگاه در ۵۰ هزار مدرسه سراسر کشور برای دانش آموزان و فرهنگیان به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به همکاری بنیاد فردوسی توس و دریافت تاییدیه از این مرکز افزود: این کتاب تاییدیه استاد جلال خالقی‌مطلق شاهنامه پژوه ایرانی را نیز دریافت کرده است.

امینی با اشاره به همکاری‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در مسیر تکمیل این کتاب خاطرنشان کرد: در چاپ اول این کتاب بالغ بر یک هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.

گفتنی است شکرالله امینی نویسنده و شاعر سمیرمی دارای ۹ اثر به چاپ رسیده است.

 

انتهای پیام/م

 کتاب "کاخ‌ بی‌گزند" در مدارس کشوراز سال آینده تدریس می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.